• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Collectie Marcel1973

Met verlengkabeltje op 220V @Rowen93
Kabeltje via onderkant van de deur naar buiten. Dat past meestal wel, gelet op dikte van rubber en dikte stroomkabel. Je hebt ook aparte doorvoersets, maar die vind ik nog al prijzig voor die paar dagen in het jaar dat je het nodig hebt.
 
  • Leuk
Reactions: Rowen93
“Kleine” uitbreiding in verband met de neerslag.
Doelstelling komende periode is om meer te concentreren op een aantal merken, en de enkele/losse merken te laten gaan.
Komende periode daar de gedachten maar eens over laten gaan en de producten selecteren die door gaan en er uit gaan.

Uitgebreid met:
  • Waxaddict - Foam Tyre Dressing Applicators
  • Poorboys World - Typhoon Microfiber Cleaner
  • Gyeon - Q²M TireCleaner
  • Gyeon - Q²M Vinyl Cleaner
  • Gyeon - Q²M Preserve
  • Scholl Concepts - Purple Compounding Pad (85 en 145mm) 2x
  • Scholl Concepts - Orange Polishing Pad (85 en 145mm) 2x
  • Scholl Concepts - Blue Heavy Polishing Pad (85 en 145mm) 2x
  • Metropolitan - Air Force Blaster Sidekick 1,3HP
  • Gyeon - Q² Leather Coat
  • Gyeon - Q²M Leather Cleaner

114609
 
Klopt @m@rio.

Mezelf de vraag gesteld of ik z’n grote broer nu mis en vanuit praktisch oogpunt ivm opbergen. Mis de grote broer niet, zou dus enkel maar voor de handigheid erbij zijn. En hoofdzakelijk banden, kieren en lijsten. Hele auto droog ik er (denk ik) niet mee, cq niet het plan. De ZX6R daarentegen wel. Dus leek Sidekick me voldoende.

En qua prijs werd het me anders ook te gek en CC zou dan zoveel korting weggeven, daar voelde ik me wat opgelaten bij.
 
3012CA7D-AD1C-42C5-8182-04BDC3D6CFBC.jpeg


Deze week een paar aanwinsten, te weten:
- Infinity Supergloss Wax+
- Infinity Optic Show Wax
- Infinity Diablo PTFE Wax
- Infinity Primo Wax
- Infinity Detailing Masters ltd (niet op de foto)
- Infinity Anniversary Edition Wax
- Bouncer’s Done & Dusted (quick detailer)
- Bouncer’s Done & Dusted Si Edition (detailer op Si02 basis)
- Bouncer’s Bead Juice (nano protection sealant)
 
Een kleine toelichting op de keuzes.

Ik dacht na al die euforie over Bead Maker, dan moet ik ook maar eens beads gaan maken.
Maar ik ben natuurlijk wat tegendraads, dus heb ik voor de Bead Juice gekozen. Een sealant (vergelijk maar met bijv. Acquafobia) die weliswaar nat en droog aangebracht kan worden. Maar eens kijken wat het is.
In de reviews wordt Bead Juice vaak tegenover Sonax BSD gezet, wat (de BSD) ik meer een Quick Detailer vindt. Vandaar de beide varianten van Done & Dusted erbij genomen. Beide zijn een QD. De normale D&D scoort vaak hoog in de reviews viel me op. En daarom wel nieuwsgierig wat de Si02 variant daar tegenover zet.

Na de binnenkomst van de DM-versie, verdiept in de Infinity reeks. Omdat ik weer eens geen keuze kon maken... Sommige mensen komt dat vast bekend voor.

Goed, we hebben weer een hoop te testen (voor als ik er aan toe kom) en mocht je ergens benieuwd naar zijn...
 
Mooie aanvulling weer. De gewone Bouncers Done&Dusted heb ik al, ik ben wel benieuwd naar het verschil met de SiO2 versie. Zelfde als bij Angelwax QED, daar wil ik de QED Ceramic een keer langs proberen, eerst maar eens eea opmaken.
 
@Pter ,ik heb nu Angelwax Enigma op de auto zitten en boost de lak met de Aw Enigma Qed /Aw Enigma shampoo en dat valt niet tegen.
 
  • Leuk
Reactions: Pter
Ik ben wel tevreden over Bouncers Done&Dusted, makkelijk te verwerken en mooie glans.
Hieronder een lijstje van iemand die veel beter in testen is dan ik :)
116368
 
  • Leuk
Reactions: Emi en Marcel1973
Ik zag hem ook voorbij komen.
Maar bestel hem niet. Heb namelijk toch geen wa waxen meer staan. Behalve de vitreo dutch Edition :)