• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Audi S4 3.0 TFSI Quattro Pro Line

Allereerst wil ik zeggen dat Patrick gewoon goed en netjes werk heeft afgeleverd. Schade was idd jammer, maar heb meerdere keren gezegd, kan gebeuren,we gaan gewoon verder.
Snap ook dat het voor hem dan moeilijker is om gemotiveerd te blijven,omdat hij per ongeluk schade heeft gemaakt.

Maar we zijn gewoon doorgegaan en de auto netjes klaar gemaakt.
Idd nog niet 100 procent, maar hij is flink opgeknapt en nu kan ik hem bijhouden.

En ja Patrick heeft het heel netjes opgelost met me, misschien iets te, want vind het voor hem ook lullig. Hij werkt ook hard op zijn vrije dag.

Al met al ben ik er erg blij mee en zeker omdat er hele vage vieze plekken zaten op mijn deuren en bumper en die zijn nu ook gelukkig weg.

Patrick, je bent een topper.
 
Tof van je om te delen, het blijft mensenwerk. Het overall resultaat is wel weer mooi hoor, jeetje!

Ik vond de lak ook wel grof er af komen, als dat normaal is voor kunststof is het helemaal een fixe waarschuwing. Wellicht dat één van de spuiters dat kan beamen? @Ron B @AndyVR
Tof van je om te delen, het blijft mensenwerk. Het overall resultaat is wel weer mooi hoor, jeetje!

Ik vond de lak ook wel grof er af komen, als dat normaal is voor kunststof is het helemaal een fixe waarschuwing. Wellicht dat één van de spuiters dat kan beamen? @Ron B @AndyVR

Hallo RoCo dit wat ik op de foto zie is normaal kunstof delen zijn gevoelig
Is natuurlijk rot als je dat gebeurd op de wagen van iemand anders

Gr ron
 
  • Leuk
Reactions: RoCo en Jansen
Dat gevoel ken ik ook. Ooit bij het wetsanden van een paar krasjes in de haast 1500 gepakt in plaats van de 2500.
Je bent dan snel door de lak heen kan ik je vertellen. Het gebeurde aan het begin van de klus en de rest van de detail was meer
een gevecht met mezelf dan met de lak. Uiteraard de kosten van het spuitwerk betaald.
Later bleek ook dat ik er meer last van heb gehad dan de klant, die vrij nonchalant reageerde ( kan gebeuren, joh) .
Ook met meer ervaring kan en mag je fouten maken, als je het maar fair oplost.
De 1500 ligt bij mij sindsdien op een andere plaats ;) .
 
Allereerst wil ik zeggen dat Patrick gewoon goed en netjes werk heeft afgeleverd. Schade was idd jammer, maar heb meerdere keren gezegd, kan gebeuren,we gaan gewoon verder.
Snap ook dat het voor hem dan moeilijker is om gemotiveerd te blijven,omdat hij per ongeluk schade heeft gemaakt.

Maar we zijn gewoon doorgegaan en de auto netjes klaar gemaakt.
Idd nog niet 100 procent, maar hij is flink opgeknapt en nu kan ik hem bijhouden.

En ja Patrick heeft het heel netjes opgelost met me, misschien iets te, want vind het voor hem ook lullig. Hij werkt ook hard op zijn vrije dag.

Al met al ben ik er erg blij mee en zeker omdat er hele vage vieze plekken zaten op mijn deuren en bumper en die zijn nu ook gelukkig weg.

Patrick, je bent een topper.
Kijk dat is super tof
 
  • Leuk
Reactions: sim
tijdens de rit naar de mooiste stad achter de duinen

Schitterend! Ik had even een lig-in-een-stuip momentje.
(ik kom overigens uit de glazen stad met al die tuinen )

Schitterend resultaat en petje af voor het doorpakken na de misère met de sideskirt. Dat gevoel had ik ook nadat ik de auto van mijn moeder op zijn kant had geparkeerd op de A58.

Mooie voor-en-na foto's ook! Top werk.
 
  • Leuk
Reactions: nicknameless