• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto beschermen

Aze

Detailing chief
15 jul 2017
77
78
Maldegem; BE
Ik rij sinds 1 jaar met een zwarte Tesla model 3. Omdat we net verhuisd waren toen ik de auto ging ophalen en er nog veel klusjes te doen waren in huis + baby rond liep, heeft de auto eigenlijk nooit liefde gehad. Ik heb hem enkel met de hand gewassen met het gedacht ik maar er wel eens werk van als ik tijd heb. We zijn ondertussen een jaar later en er is nog niks gebeurd.
Ik ook niet meer bezig geweest met detailing toen we begonnen zijn met de bouw van ons huis zo'n 3-4 jaar geleden en ben niet goed mee met de laatste nieuwe producten.

Ik merk nu wel dat vogelpoep ontzettend snel in de lak brand en ik moet nu toch wel een keer iets gaan doen om hem te beschermen daartegen. En ook het drogen is geen pretje zonder bescherming...

Ik zag interessante producten zoals Nanolex APX, een coating die je buiten kan aanbrengen en na een uur al nat mag worden. Ik heb nog geen garage of carport. Maar polijsten lijkt me wel een vereiste en veel tijd heb ik niet. Ik heb polijstmachines en vroeger 3x een auto gedaan. Veel ervaring heb ik dus niet, maar ben ook geen complete beginner. Zou het werken om ieder weekend een paneel of 2 te doen en daarna te coaten met APX?