• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

auto droogblazen

JOU bladblazer zuigt ogenschijnlijk geen zand op...het gaat niet alleen om zand maar ook andere partikels in de lucht. Gebruik dingen liever voor wat ze zijn gemaakt is mijn advies.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Voorheen droogde ik kieren velgen grill emblemen etc met mij Kärcher nat droog zuiger en een smalle zuigmond en de grote delen met een doek.

Ik ben sinds een week de gelukkige nieuwe eigenaar van de airforceblaster, nu 1 keer geprobeerd op de auto van mijn vrouw( Nissan micro) welke geen wax of andere beschermlaag heeft, dit koste idd wat moeite, maar geloof dat als je auto goed in de coating of wax staat het super easy wordt. Als je eindigd met gyeon+ te foamen is het denk ik kinderspel.

Ga het hopelijk dit weekend proberen want het is alweer een ruime week geleden dat ik de auto gewassen heb:scream::weary_face:.