• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Je auto droogblazen!

Tim zei:
SK1 Air Force Blaster Sidekick

41N7kvpf2yL._SL500_AA280_.webp

- Compacte blazer
- Rubber opzetstuk
- Air Flare

Prijs € 95,-

1x Lexusfreak :ja

Nee hoor dat is niet nodig, het gaat puur om een algemene inventarisatie, anders heb je kans dat mensen eerder achter het net vissen als ze binnen zijn.

Tim zei:
Wellicht vliegen we de eerste serie in, dan kunnen ze snel hier zijn (denk aan twee weken), maar het is even afhankelijk van het gewicht. Als ze per boot komen, dan moet je rekening houden met een week of 6.

Klinkt goed Tim, ben zeer benieuwd :jippie

Uiteraard ook de Poll ingevuld.

guntherm zei:
:jippie :jippie denk dat ik ook de 4pk neem, twijfel nog wel tussen de 4 en 8 pk.
De 4pk zou:10 Amps/1,200 Watts en de 8pk zou:18 Amps/2,160 Watts
Heb hier maar een elektriciteitsnetwerk tot en met 16 A. :(
Nu is het in usa wel 110v en in europa 220/230v dus zou de formule P=U*I dan komt de 8pk op ongeveer 10A ?(ooit eens op school gezien of het klopt weet ik niet:-/ )
Denk niet dat we op deze formule kunnen rekenen, heb een compressor met 2.2kw en 3hp, deze verbruikt 14.60a dus denk dat de 8hp wel degelijk 18 ampere zal verbruiken. dus ik kan enkel de 4hp hier gebruiken en spijtig genoeg de 8hp niet:(

Om het water tussen spleten en kieren (spiegels, logo's, klinken, etc...) weg te blazen, welke valt dan aan te raden?

De De Air Force Blaster Sidekick 1,3HP € 95,- of toch naar de De Air Force Blaster 4HP € 219,- uitwijken?

De Sidekick zal hier ook zeker goed voor zijn en ook doen wat je er van verwacht. Of je moet uitwijken is niet van toepassing ;-)

Wil je uitwijken? De 4PK gaat natuurlijk een pak krachtiger zijn. Wat dus de hele wagen drogen een pak makkelijker-sneller zal maken. Is gewoon een kweste van wat je eraan wil uitgeven.

Stel dat je wil uitwijken, kan je dan met dergelijk toestel (4PK) de gehele wagen 'droog' blazen?

Dus met de kleinste variant kan je al het water tussen de spleten droogspuiten, en de zwaardere ...?

Hij is gemaakt om de auto's te drogen, dus ja. Met de kleinste zal je zeker de spleten kunnen droogblazen.

Je kan wellicht ook de hele auto drogen met de kleine, maar ik denk dat ie daar niet echt voor ontworpen is. Meer voor de doeleinden die jij aangeeft, als je dus enkel voor de kiertjes een droger wil dan zou ik voor de kleine gaan.

Ga je volledige wagens drogen dan zou ik toch voor een zwaardere versie gaan. Iets met meer vermogen is gewoon krachtiger en zal dus ook sneller werken.

je mag van mij al zeker een bestelling verwachten Tim ;) weet je ook een antwoord in het topic van de stofzuigers?

En ondertussen een weekje verder... Al enig idee als ze onderweg zijn :)
want de GTI maakt me gek met druppend water na het wassen:( je ziet die strepen zo goed die het water nalaat...

Joepiedepoepie, ze staan nu allemaal online en ingeboekt! Het enige dat nog volgt, zijn de extra filters en (herbruikbare) stofzakjes. Die komen er a.s.a.p. ook in :jippie

Prettig weekend allemaal!