• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse Finale QD, schifting?

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hoi,.

Op dit moment heb ik 2 flesje AF Finale QD staan. Wat mij opvalt is dat flesje 1, van de eerste batch echt de kenmerkende kauwgomballen geur heeft, terwijl
flesje 2 echt ontzettend stinkt, ook na goed schudden. Flesje 2 heeft een glassex achtige geur. Lijkt mij dat dit niet helemaal ok is?

Zijn er hier meer mensen die dit product hebben staan en soortgelijke geurverschillen hebben ervaren?

Grt
Marc

Auto Finesse heeft het geur onderdeel aangepast van olie of waterbasis (de lekkere geur) naar chemisch. Een geurstof op olie of waterbasis zal voor iedereen het zelfde moeten ruiken. De geurstof op chemische basis zal voor iedereen anders ruiken. James van auto finesse vond de nieuwe geur heerlijk ruiken, ik ben zelf van mening dat het niet fris ruikt.

Imho een misser....de reden van deze wijziging is dat het tengoede moet zijn voor de houdbaarheid.

@Dennis, dank voor je reactie. Chemisch is inderdaad de juiste omschrijving van de tweede fles. Erg jammer, want de geur
waarmee de garage zich vult wanneer je Finale gebruikt is toch wel erg lekker!

De nieuwe versie van het product is daardoor niet opeens slecht of werkt daardoor niet minder, alleen de geur is anders. Voor sommige is het lekker en sommige vinden het chemisch-achtig.

Mijn neus vond de oude variant echt te gek :love