• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse mercury metal polish top product

Audi-A1

Detailing rookie
13 mei 2013
41
0
Deze week verscheidene keren AF metal polish gebruikt voor verschillende doeleinden.

Uitlaatsierstukken,

Velgmoerdopjes,

De leeuw van Peugeot

Om zo maar een paar voorbeelden te noemen. Product maakt alle verweerde chroom weer als nieuw, alsof het leeft. Je hebt maar weinig product nodig om tot een blinkend resultaat te komen. Je hoeft ook niet superhard te boenen om het gewenste resultaat te krijgen. Product afnemen met een MF doek en zoals ik al zei, alsof het nieuw is.

Voor mij een top product de AF mercury metal polish
 
Dat vind ik weer exact mijn ervaring met de Mothers Mag&Aluminium polish pot ;)
Meerdere wegen naar Rome dus hehe
 
Ja mee eens meerdere wegen gaan naar Rome, zo heeft iedereen zijn of haar voorkeur voor bepaalde producten.
 
Persoonlijk zou ik de leeuw en die wielboutafdekkapjes niet met een metal polish gaan poetsen. Kan zijn dat je snel door de laag heen bent omdat die weinig voor stelt op die onderdelen.