• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Nou, ik gebruikte hem voor onderhouden velgen. Dus verschil was niet te zien. Heb deze wel eens gebruikt op vervuilde wielen en dan komt die echt te kort. Dus vandaar zoek ik een velgen reiniger die het ook op chrome of gepolijst velgen doet zonder vlekken o.i.d. na te laten. Samen met de SSS dagen was 5L best aantrekkelijk.

Heb de info al gevonden op de AF site.

Imperial is safe to use on all painted, clearcoated, and powdercoated alloy wheel finishes. Chrome, bare polished aluminium, or anodized finishes should be treated with extreme caution. These types of wheel finishes are most common on aftermarket wheels, and should be cleaned with a mild exterior all-purpose-cleaner like Auto-Finesse Citrus Power. In more extreme cases of neglect, a reactive iron fallout remover like Auto-Finesse Iron Out can be used to help safely dissolve the brake dust.
 
img_9637_16846696092_o1.jpg

IMG_5847.jpg

Met E8 WAX als plaat :cool:
 
@Laurette
Zie nu dat de Auto Finesse Primo Plush doek uit het assortiment is? Terwijl het net een nieuw product was bij CC.
Wat is de reden hiervan? Kwaliteit, of gewoon helemaal niet meer leverbaar?

Ik had toen dit product net bij CC in het assortiment kwam het gelijk aangeschaft.
Het is echt een super zachte heerlijke doek.
 
Ik heb zelf alleen peluche verde doeken, maar vond ze niet fijn icm met Gyeon Prep. Vandaar dat ik een alternatief zoek. Ik zal er een paar opnemen in de volgende bestelling :)
 
Je hebt gelijk, ze zijn best lang. Ik heb de c**pro en waxaddict doeken met elkaar verwisseld, lijken zoveel op elkaar. De c**pro doeken hebben wel korte vezel.
Waxaddict zijn vrij lang, wel een fijne doek hoor!

14919218288601877790532.jpg
 
Gebruikt er iemand mercury metal polish voor gepolijste velgranden zonder blanke lak? Is dit een grof product?

Ik zoek eigenlijk een goed onderhoudsproduct voor de randen van mijn nieuwe set omdat de Mothers Mag and Alu polish bijna op is en ik wat anders wil proberen.