• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto Finesse

Crystal is voor mij ook één van mijn favoriete middelen, zeker in een vorstperiode als water bevriest. Ook over Revive ben ik tevreden, dus blij dat het terug in het assortiment zit.
 
Zeer te spreken over de detailspray, finale! Voor de zomer bestel ik de 5L variant. Ideaal te gebruiken als drooghulp en bescherming op zich zelf!
 
Ik vond de Finale persoonlijk niet slecht, maar nooit echt getest op zo’n manier tegen een ander product. Ik had niet de indruk dat deze na 1 wasbeurt al dood viel op de lak.
Ik ben wel akkoord dat het veelal marketing is tegenwoordig. Sommige producten zijn van formule veranderd of presteren niet meer zoals in het begin. Kijk naar de revive. Ik heb de oude fles nog en dit product is niet slecht. Over de nieuwe hoor ik niets dan slechte reacties.

Ik zal echter nooit echt fan worden van dit merk.
 
Ik lees veel goede dingen over de "oude" Revive en wou die eens proberen, weet er iemand of ze nog steeds de nieuwe formule gebruiken of terug de oude?