• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto-gek uit Den Haag

Tnx allemaal.
Wel even een vraagje.
Ik ben momenteel bijna door mijn Meg Goldclass shampoo heen. Ik heb door de jaren heen geen rekening gehouden met vergelijking qua shampoos.
De goldclass beviel me goed. De wagen kreeg een mooie diepe glans.
Wat is nou een beetje concurrerend op prijs/kwaliteit gebied?
Ik heb eigenlijk geen ervaring met merken als dodo/pb/etc.
Ik wil de wetlook en diepe glans bevorderen.
Wie kan me wat voorstellen?
(Ik wil niet dadelijk 1001 topics opzetten voor te kleine vraagjes)

Helaas komt glans niet uit een flesje waar shampoo in zit. Wat verwacht je van de shampoo? Een pure reiniger zonder toevoegingen of eentje met een beetje wax of sealant erin...

Goede pure shampoo's: Gyeon Bathe, Waxaddict Shampoo, DJ Supernatural shampoo of DJ Born to be Mild. Allemaal erg zuinig in gebruik.
Shampoo's met additief: Gyeon Bathe+ of DJ Sour Power

• Leuk
Reacties: Soepergrover
Helaas komt glans niet uit een flesje waar shampoo in zit. Wat verwacht je van de shampoo? Een pure reiniger zonder toevoegingen of eentje met een beetje wax of sealant erin...

Goede pure shampoo's: Gyeon Bathe, Waxaddict Shampoo, DJ Supernatural shampoo of DJ Born to be Mild. Allemaal erg zuinig in gebruik.
Shampoo's met additief: Gyeon Bathe+ of DJ Sour Power
Onder welk categorie zou jij de Goldclass plaatsen dan? Is het meer een tussendoor onderhoudsshampoo? Of staat deze het liefst niet op je lijstje? Zonee, leg me dat dan eens uit. Ik ben hier tenslotte om te leren

De Gold Class is een shampoo + conditioner. Een toevoeging bij de shampoo dus.... De reden waarom ik niet zo voor dit soort producten ben is omdat je 2 stappen doet met 1 product ofwel van allebei de helft van een flesje kan maar een keer gevuld worden. Je kunt beter een shampoo en wax/sealant apart aanschaffen...

• Leuk
Reacties: Vikash
Kijk, daar heb ik wat aan. Zal ook zo eens de fles erbij pakken.
Maar ik ben het wel eens met je. Als je de individuele producten hebt dan zal de werking optimaler zijn ipv 50-50.
Maar als tussendoortje wel handig? Of zou je m zelf niet eens gebruiken?