• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto-gek uit Den Haag

Helaas komt glans niet uit een flesje waar shampoo in zit.

Ik kan het helemaal mee eens zijn met de bovengenoemde reactie

Hier ben ik het helemaal NIET mee eens!
Goldclass geeft zeker wel een extra glans. Dat verschil is zeker merkbaar!

Na een paar dagen is het er weer af, maar de halen versterkers doen zeker even hun werk.

Vooral op donkere auto's kan je dit goed zien. (Ook op Truus :))

Om antwoord te even op @Vikash... bestel volgende keer even de 2 liter verpakking van Mothers shampoo mee. Ik vind deze 2 shampo's erg op elkaar lijken.

Alleen de Mothers ruikt veeeeeeeeeeeeel lekkerder.

• Leuk
Reacties: Vikash en Ric325i
Mothers shampoo is idd ook een goede optie!
Was een hele tijd niet te bestellen in de shop maar nu idd weer wel.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: Vikash
Tnx @Zluyter voor je bijval. Ik merkte namelijk ook wel dat extra gelikte glans. Wel tijdelijk, maar wel merkbaar.

Ik zal eens kijken naar de shampoo van mothers.
Ik keek naar die van dodo, dat paarse fles. Ik kijk naar gewoon shampoo zonder de toevoegingen en een redelijke foam.

• Leuk
Reacties: Zluytr
Hier ben ik het helemaal NIET mee eens!
Goldclass geeft zeker wel een extra glans. Dat verschil is zeker merkbaar!

Na een paar dagen is het er weer af, maar de halen versterkers doen zeker even hun werk.

Vooral op donkere auto's kan je dit goed zien. (Ook op Truus :))

Om antwoord te even op @Vikash... bestel volgende keer even de 2 liter verpakking van Mothers shampoo mee. Ik vind deze 2 shampo's erg op elkaar lijken.

Alleen de Mothers ruikt veeeeeeeeeeeeel lekkerder.

Bedankt voor je reactie Zluytr.

Wel bijzonder dat dit kan met een shampoo. Ik heb hier Bathe+ en Sour Power staan en deze doen wel een beetje meer dan alleen reinigen maar echt glans toevoegen vindt ik ze niet doen. Wel goed om te weten dat er dus shampoos zijn die wel echt glans brengen.

• Leuk
Reacties: Zluytr en Rémon
Ik ben het overigens weer eens met @Zluytr

En dat heeft niks met noordelijke politiek te maken ofzo, ik vind ook de megs gold class nog altijd een erg fijne shampoo, evenals die van mothers, i.g.v. de megs is mijn ervaring ook dat die voor een korte periode de lak wat meer glans geeft!