• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto in Wax, waar nu mee wassen?

Frankyman92

Detailing rookie
21 apr 2012
69
0
Beste Poetsers$$)

Ik heb mijn auto een tijdje terug behandeld met clay, glaze, en een carnauba wax van Mothers wat perfect is!

Alleen nu is de auto een beetje vies, en wil ik hem graag wassen om mooie verkoop foto's te maken, maar waar was ik hem nu mee?

Ik had gehoord dat Valma Wash en Shine je wax laag gelijk weer verwijderd?

Tnx
 
Gelijk is een groot woord, maar erg bevorderlijk voor je waxlaag is het zeker niet.

Je zou bijvoorbeeld eens kunnen denken aan PB's Super Slick & Suds, Mequiars NXT of Gold Class, Dodo Juice Born te be Mild / Sour Power.
 
Ik heb deze wax gebruikt:

Wax

En dit is denk ik zon 1,5 maand geleden? daarna is hij niet meer gewassen geweest, omdat hij met mooi weer eigenlijk amper gebruikt word,^^
 
Wat betreft de shamoo zou ik je de Dodo Juice Born to be Mild, Meguiars Gold Class carwash of Lavare van Monello willen aanraden. Als je je aan de dosering houdt, dan wordt de waxlaag niet verwijderd.
Voor de verkoop kun je misschien beter foto's net nadat je de auto opnieuw in de was hebt gezet, toch net even frisser en netter. Succes met de verkoop.
 
Tnx, ik heb de dodo juice besteld$$)

En gelijk wat nieuwe born slippy, clay refill, kreeg namelijk veel positieve reacties en heb eerdaags nog een paar auto's te doen haha,^^