• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto wassen Zoetermeer

Dagobert

Detailing chief
5 jan 2009
344
85
Ik heb mijn eigen rot gezocht (op het forum en in the real world) maar in de buurt van Zoetermeer kan ik geen behoorlijke plek vinden,om met de emmer de auto te wassen.

Bobs Carwash heeft helaas besloten om alleen nog de krasstraat zelf te behouden...

Nu ben ik vast niet de enige in de buurt van Zoetermeer en misschien heeft er iemand een goede aanbeveling Vind het niet vervelend om er 10+- min voor te rijden, maar anders wordt het Rijswijk

Alvast bedankt alle!

Ha Dagobert,

Ik woon zelf ook in Zoetermeer, af en toe was ik hem voor de deur.. en soms ga ik naar de Argos bij Benthuizen. Maar daar ga ik niet heen op zaterdagmiddag, want dan ben ik anderen tot last.
Bob was altijd een hele fijne plek inderdaad.

Nog een zoetermeerder hier. Ik was ook aardig bummed over het sluiten van bob. Happy duck mag je officieel niet met emmers wassen maar het wordt zeer gedoogd als het rustig is. Ik ga vaak heel vroeg (7u ong) op zondag en met €6 ben ik klaar.
Prewash op de wielen en body, afspuiten voor €3, dan met emmers wassen, afspuiten voor €3 en dan bij de stofzuigers drogen en afmaken.

Bedankt allemaal! Ben dus inderdaad niet de enige hehe.

Vind de dubbele wasbox bij Palenstijn prima (combineerde ik weleens met een boodschap) maar geen optie tot emmers.

@Zoranurai
Kan je daar wel je emmer vullen?
Ik zou toch een keer moeten investeren in emmers met deksels,heb ik meer mogelijkheden.

@Mark1986
Ik heb gelukkig vaak de mogelijkheid om door de weeks te gaan dus dat scheelt enorm!

@nicknameless
Ik denk dat ik weet waar het is,in de buurt van de Bauhaus? Als ik richting Den Haag ga kan ik daar wel een keer kijken.

@Dagobert ja heb emmers met deksels, werkt prima. Ik gebruik 1 emmer voor de wielen en 1 emmer voor het lakwerk, maar wel met 7 mitts hahah. En een plastic zak waarin ze mee terug gaan. Dat scheelt toch weer een emmer.

Daarnaast een pompverstuiver voor de prewash, eerst had ik een ik foam pro 12, maar die vond ik te groot om mee te nemen.

• Leuk
Reacties: Dagobert
@nicknameless
Ik denk dat ik weet waar het is,in de buurt van de Bauhaus? Als ik richting Den Haag ga kan ik daar wel een keer kijken.
Correct en tevens juist. Zit tegenover de Bauhaus.

Total dicht bij de a12 bij Nootdorp wellicht nog een optie? Al jaren niet meer geweest maar was vroeger ook erg netjes.
Dit waren vroegâh prima wasboxen waar je zelf ook aan de slag kon met eigen emmers, water tappen enz. Maar nu is de boel "overgenomen" door kansloos paupervolk met nektasjes, rijdend in tupperware tjoening auto's. Van die tjappies die in een te dikke auto rijden, voor 10 euro tanken, een blikje red bull en pakje sigaretten kopen en de hele avond wasboxen bezet houden zonder er zelf wat doen.

20160202_101122-jpg-webp.167336

Happy duck, echt dikke prima. Gewoon vroeg komen of lekker laat ;). Nooit gezeik met emmers.

Prijzen zijn wel goed gestegen de afgelopen tijd, maar de boxen zijn wel altijd netjes en wordt goed onderhouden door personeel.

• Leuk
Reacties: Zoranurai
Zover ik weet kun je geen emmers vullen via een kraantje, met de HD kan wel maar prijzig.

Beste gewoon een setje gamma seal+emmers kopen. Ik neem altijd 3 emmers met warm water mee ;)

Vroeger was de Binck, ook altijd mn vaste plek, die boxen die Patrick laat zien op de maanweg ja, maar zijn nu super vies. Die van de BP/Shell op de Binck, met veel wasboxen naast elkaar was altijd goor. Daarna naar total Nootdorp gegaan en nu dan happy duck ;)

Je kan trouwens geen emmers vullen bij happy duck. Om daar even antwoord op te geven.

Maar bij de blije eend heb je natuurlijk kans om @SkyBuMp met de zwarte q8 of mij met de blauwe arteon tegen het lijf te lopen, moet je ook maar willen :p

En ja happy duck is iets duurder dan vroeger, maar je kan je waspas opwaarderen met €20 waar je €23 voor krijgt.
Als je alleen twee keer afspoelt red je het met €6 voor een full size sedan