• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Auto wassen Zoetermeer

Mooie reacties allemaal,leuk!
Waarschijnlijk ben ik woensdag overdag ergens bij de duck te vinden hehe.

Voor de deur zou denk ik prima kunnen,maar helaas staat mijn auto voor de deur onder bomen. Er staat ook nog een lang gewachte detail op de planning maar ook daar is de vraag waar...

Wat zou de wereld toch een mooiere plek zijn als de detailer hoger werd geplaatst dan de krasstraat

• Leuk
Reacties: TJ-Brnk
Er zijn gebieden waar het verboden is. Dit kan omdat het gewoon in de APV staat en/of omdat er bijv. een gescheiden riolering in de straat ligt.

Ja, zeker waar hoor. Ben vrij bekend met de wetgeving van de apv, de vraag kwam voort uit interesse vanwege het feit dat ik in mijn kennissenkring ook nog wel eens hoor "mag niet". Maar dan was het wel van horen zeggen. Kijkend in de apv zie ik er dan weer niks van staan. Vandaar gewoon even benieuwd.

Geen ruimte voor het huis of parkeerplek die bezet is natuurlijk vervelend als dit je hobby is. Anyway, gelukkig dat er dan boxen zijn waar men heen kan:)

In de Randstad is de ruimte er vaak niet om voor de deur te wassen, geen fatsoenlijk stoep, parkeerplaats of een benedenwoning met een kraan.
Ik heb wel weer het nadeel dat ik de voorkant van mijn huis op het zuiden heb en daarmee altijd in de zon was als de wolken me niet meehelpen. Dat is altijd vroeg wassen of laat in de zomer zonder bewolking of paneel per paneel. En ik zie mezelf niet echt een tent voor de deur zetten ook al is de ruimte er wel voor.

de vraag kwam voort uit interesse vanwege het feit dat ik in mijn kennissenkring ook nog wel eens hoor "mag niet". Maar dan was het wel van horen zeggen. Kijkend in de apv zie ik er dan weer niks van staan. Vandaar gewoon even benieuwd.
Misschien een overijverige BoA die hen erop aansprak? Is mij ook enkele keren gebeurd en moest hen dan informeren over de APV die zij handhaven. :P (Staat bij ons ook niks over in de APV, zelfs niet over de gebieden waar het een gescheiden riolering is)