• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autobrite - Foam Kit voor Nilkfisk Alto op een Kinzo HD reiniger

rfm

Detailing rookie
21 jun 2010
29
0
Niet zozeer een review, maar even een snelle test.
Vandaag weer wat spullen binnengekregen waaronder een Autobrite - Foam Kit voor Nilkfisk Alto.
Ik heb zelf al een paar jaar een Kinzo HD reiniger, maar die zijn ondertussen failliet zover ik begrepen heb en wordt er dus niets meer voor gemaakt.
Er zat een foam spuit bij, maar ter grootte van een colablikje zonder mogelijkheid om in te stellen, dus binnen 10 seconden is dat flesje leeg. Dat werkte dus niet.

Maar na wat zoeken op google las ik ergens dat de nilkfisk ook zou passen op een kinzo, dus de autobrite maar besteld (had het niet gepast, dan had ik wel een nieuwe nilkfisk HD gekocht) en het past en wat een enorm verschil, zelfs op hoogste stand moet je er makkelijk een auto mee kunnen foamen.
(even niet getest op de auto, maar gewoon op de oprit, heb even geen tijd om weer de hele auto onder handen te nemen, maar het leek wel of het hier gesneeuwd had).

Dus mochten er nog mensen zijn met een Kinzo, dan is dit de oplossing.

Ik gebruik mijn Nilfisk foamlans ook op de Kinzo. Aansluiting is precies hetzelfde! :-)^