• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autobrite - Magifoam - niet leverbaar - welke dan?

inge

Detailing addict
26 nov 2012
928
65
Komend weekend wil ik mijn beginners bestelling eruit doen waar ik graag de Autobrite - Magifoam bij had besteld. Echter wanneer deze leverbaar is niet bekend :( . Dus graag tips/ suggesties voor welke hiervoor in de plaats te nemen. Wie helpt me hierin door het bos de bomen te zien.

Goed alternatief is de Super SnowFoam of deAuto Finesse Avalanche (van wat ik erover gehoord heb ook een hele goede)
Ik zou gewoon eens even rondkijken welke foams er goede recensies hebben.

Succes met de keuze:-)^

Misschien een rare vraag, maar ik stel hem toch maar ...

Je hebt toch wel een hogedrukspuit en een foamlance ??
Wassen met een shampoo die gemaakt is om te foamen kan wel, maar ze zijn er niet voor bedoeld
Ik begreep dat thuis wassen geen optie is, als je elders aan de slag gaat is een Gloria FM10 misschien iets

Ik heb de Gloria FM 10 via amazon.de besteld - alleen nog wachten tot hij geleverd wordt. Is voor nu als beginner ook wat vriendelijker dan een HD + foalmlance aanschaffen.

- Valet Pro Advanced Neutral Snow Foam, (net 'uit' )
- Auto Finesse Avanlanche (ook nog relatief nieuw)
- Supa Snow Foam ('oud en vertrouwd' )
- Bilt Hamber Auto Foam ('oud en vertrouwd' )

Supa Snow Foam vind ik een hele fijne ten opzichte van de Magifoam. Of de SSF per se beter het vuil afbreekt durf ik niet zo goed te zeggen, hij ruikt in ieder geval stukken prettiger.

Geur is persoonlijk ;)
Ik vind de geur van magifoam wel lekker (welliswaar verdunt, puur ruikt ie ietwat chemisch inderdaad ;) )

het gaat de Autobrite super foam worden - heb hier de meeste positieve reacties op gelezen en ook goed betaalbaar - voor mij nu met deze beginners investering ook niet onbelangrijk.

Dank allemaal voor jullie reacties. Ben je nieuwsgierig naar wat de gehele bestelling gaat worden kijk dan even op https://forum.Carclean.com/threads/aanschaf-beginners-poetsmiddelen.10952/