• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autodetail Friesland

Sorry heren voor de stilte.... Beetje drukte gehad thuis en momenteel weer aan het werk offshore. Eind November ben ik weer in het land misschien dat we daarna een dag kunnen afspreken? Hebben jullie een datum na 22 November?
 
Haha... Maar plaatsdelict wordt Leeuwarden dan? Ik heb al van iemand begrepen dat doordeweeks of weekends niet uit maakt maar roep maar een dag.
 
Tsja, helaas een werkloze fries, dus heb wel alle tijd, maar ik verwacht niet om überhaupt ergens te kunnen gaan detailen. Ww uitkering houd helemaal niets over, auto heeft al twee weken niet gereden, om brandstof te sparen,...

En ben absoluut géén persoon die offshore kan werken. Heb er de opleiding niet voor, en fysiek kan het erg lastig voor me worden omdat zwaar werk en veel lopen/staan gewoon geen match is voor mij,...
 
Regelmatig in Wolvega aanwezig. Eerste wat ik doe, is de lokale wasbox opzoeken o_O
Zit op een paar minuten rijden van het hotel.

Frans Autoglans :joy:
20160626_195822.jpg
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten en 350Z
Haha ik schrok al dat je over diploma's begon Hahahah..

Ik heb ook nog werk thank god! Maar er zijn betere tijden geweest idd!

Removals is op het moment misschien wel de beste deel in deze jaren.. daar is nog zat werk!
 
  • Leuk
Reactions: JanMarten
Ach elk bedrijf in de offshore heeft het moeilijk nu. Werkt natuurlijk gewoon door in alle lagen. Hier is het ook bijten op een houtje en hopen dat er meer werk los komt. Voor als nog heb ik werk en ziet er ook niet naar uit dat we eruit gaan zijn desnoods een nieuwbouw schip aan het bouwen :D en anders ga ik lekker Poetsbedrijf Molenaar oprichten :D haha ik vermaak me thuis ook wel. Waar kom jij vandaan @Zluytr ? Zit je ook aan boord of ben je thuus?