• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autohoes op gepolijste lak, slecht idee?

Cydro

Detailing trainee
25 mrt 2014
28
47
29
Hallo, na 6 jaar afwezig te zijn geweest op het forum, heb ik weer een ''waardige'' auto om liefde te geven, en kan mijn trouwe DAP weer uit het vet, eindelijk!
Nu wil ik mijn lak gaan kleien en polijsten, maar ik loop tegen het feit aan dat mijn auto vaak onder een boom staat, welke vogels aan trekt met een wel heel ongezond dieet.
Mijn oplossing nu is een autohoes, welke een fleece binnenvoering heeft. Ik ben alleen erg bang dat als ik zometeen mijn lak ga corrigeren, en vervolgens de hoes er over heen leg, dat mijn lak binnen no-time weer vol krasjes zit. Is er een product of een manier om te zorgen dat mijn autohoes geen krassen gaat trekken, of ga ik dit niet tegen houden?

Groetjes!
 
  • Leuk
Reactions: Jenny2
Al breng je een knetterharde coating aan; Ook deze zal bekrassen. :p Uiteraard is zoiets wel aan te raden, een coating, als je lak zacht en/of gevoelig is.
 
Al breng je een knetterharde coating aan; Ook deze zal bekrassen. :p Uiteraard is zoiets wel aan te raden, een coating, als je lak zacht en/of gevoelig is.
thanks, ga ik dat sowieso doen. hoes gaat er niet dagelijks op, enkel als ik de auto een aantal dagen voor me huis laat staan (onder de benoemde vogelboom).