• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Automatische opening dak Smart Cabrio.

alex.vandingelen@telenet.

Detailing rookie
31 okt 2025
1
2
Het dank van mijn Smart Cabrio opende automatisch toen ik de deur opende. Ik ben heel zeker dat ik niet de knop van het dak gebruikt heb en het is nu al tweemaal gebeurd, de eerste keer buiten en het regende. Het dak wilde niet meer sluiten met de afstandbediening en pas na 3 keer drukken sloot het met de knop in de auto. Wat kan de oorzaak zijn?

Zoals Soepergrover al aangeeft, dit soort zaken hoort thuis op een merkforum of een forum voor autotechniek, daar vind je ook meestal de kennis en ervaring om dergelijke zaken op te lossen. Het kan zijn dat het iets te maken heeft met instellingen of programmering (zoals je bij sommige auto's bijvoorbeeld de ramen kunt openen door lang op de knop van de deurontgrendeling te drukken), maar dat is specifieke kennis voor bepaald merk/model auto