• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

autotriz nano polisher kit 2.0

Kost een €120,
zie ook dat ze coatings verkopen.
 

Bijlagen

  • 12794543_502305363305940_747477389640143565_n.jpg
    12794543_502305363305940_747477389640143565_n.jpg
    141,6 KB · Weergaven: 250
Ik heb de kans om een Autotriz Nano Polisher te kopen.
Maar heb geen rotary of dremel.
Kan de kit ook gemonteerd worden op een boormachine? Want daar vind ik geen info over..
 
Laatst bewerkt:
Ik zag op facebook dat een bedrijf ze aanbood, zij gaven aan dat het ook op de boormachine aangesloten kon worden.
 
Respecteer aub onze Forumregels. Commerciële links zijn niet toegestaan. Alvast bedankt!
 
Dat zou je denken maar dat valt reuze mee. De Flex PE8 loopt op zijn hardst op 3900RPM en dat zou op een normale rotary natuurlijk geen succes zijn.

Er gaan hele kleine pads op en met 5000 toeren op een 50mm pad draait de buitenste rand natuurlijk bij lange na niet zo hard als 5000RPM op een 145mm pad. En waarschijnlijk dropt het aantal RPM ook nog eens met weerstand dus nee, ik denk dat 5000RPM helemaal niet zo gek is. Als je wat correctie wilt dan zal je wel moeten want 2000RPM op een 50mm schijfje doet vrij weinig op harde lak.

@discussie hierboven. Een DA is met OPM (Omwentelingen Per Minuut) en niet RPM zoals bij rotary's. Die twee getallen kan je niet goed met elkaar vergelijken.

:worried: RPM staat voor "rotations per minute" dat lijkt me toch aardig hetzelfde als omwentelingen per minuut? Ik neem aan dat één van de twee in een andere eenheid staat, zoals Hz (en dan bedoel ik niet die van het lichtnet, maar van de uitgaande as van de machine) of radialen/seconde of iets dergelijks. Voor de rest kan ik het alleen maar eens zijn dat de veel kleinere pad het toerental compenseert (of andersom). Op de foto's eerder in het topic krijg ik het idee dat de pads zelfs maar 1"(25.4 mm) diameter zijn, dus dat betekent dat de snelheid aan de rand van de pad maar de helft is van die van een 50 mm pad.
 
Laatst bewerkt:
ik heb er een, de originele verpakking ook, geloof dat ik 2 minipadjes ervan gebruikt heb de rest is geheel nieuw. Het werkt perfect zonder gedoe maar ik doe er te weinig mee, ook zo zonde. Wil ik evt. wel verkopen voor Eur 85,00 minimaal. In en rondom logo's en belettering is het ideaal of net dat ene smalle richeltje bij bijv. een spiegel.
 
Laatst bewerkt: