• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

B-Buster stelt zich voor

B-Buster

Detailing rookie
23 apr 2009
141
0
39
Goedeavond!

Ik ben Jacco, 23, en eigenaar van een Opel Omega.

Ik kijk al een tijdje mee op het forum. Ben een driekwart jaar geleden na mijn eerste bestelling bij Carclean in aanraking gekomen met de betere spullen op dit gebied en begin het steeds leuker te vinden. Eerst begonnen met wat Autoglym producten, inmiddels ben ik gevallen voor de betere resultaten van Meguiars.

Op dit moment doe ik alles nog handmatig, maar vanwege de swirls en een aantal lichte krassen staat een DAP 500 nog op de wensenlijst.

Groeten,
Jacco

Bedankt iedereen :-)^

Uiteraard heb ik een paar foto's bij het praatje:

SDC15117moddedAV.webp

SDC11412modded.webp

IMG_0010modded.webp

IMG_0498small.webp

IMG_0499small.webp

jeepje zei:
Welkom.

Als je 1 keer bent begonnen wordt het steeds uitgebreider:-"

Ja, dat is zeker waar. De collectie is ook enorm uitgebreid de afgelopen maanden...

SDC11252modded.webp

Ha die Jacco,

Ook hier? Ik blijf het steeds een mooie Omega vinden. Die wielen doen hem ook erg goed. Overigens, handig die carport maar waarom dan steeds die birdshit op je auto?

Groet,

Walter

Omegauser zei:
Ha die Jacco,

Ook hier? Ik blijf het steeds een mooie Omega vinden. Die wielen doen hem ook erg goed. Overigens, handig die carport maar waarom dan steeds die birdshit op je auto?

Groet,

Walter

Eey Walter !

Dank, ben zelf ook erg blij met de wielen.

De carport is normaal gesproken bestemd voor de Agila, maar omdat de Omega even huisarrest heeft ivm een defect heb ik hem er sinds vandaag maar onder gezet. Heeft hiervoor een weekje voor het huis op een parkeerplaats gestaan..

Juffer1 zei:
Welkom op het altijd gezellige CC forum Jacco.

Mooie Omni hoor :-)^
Zo te zien een "jahre 100" editie ?

Gr. Arjan

Dank je Arjan.

Het is een Onyx, die inderdaad rond de 100ste verjaardag van Opel is geleverd. :)