• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bartman stelt zich voor

Bartman

Detailing trainee
7 aug 2016
79
40
Hey allen.
Ik ben nieuw op dit forum, ik zal me even voorstellen.

Ik ben Bart, uit Oost-Vlaanderen. Ik volg al even dit forum. Het lijkt me een vriendelijke en aangename plaats om ervaringen en tips van gelijkgestemden te lezen en te delen over mijn hobby. Ik heb dus maar besloten mij te registreren :-)

Ik heb het detailing virus te pakken gekregen pas begin dit jaar, toen ik mij een nieuwe auto besteld had. Ik was daarvoor al gewoon van mijn auto aandacht te geven om hem proper te houden, maar ik vond dat mijn nieuwe beter verdiende.
Daarom ben ik geleidelijk aan mij beginnen informeren, en dingetjes beginnen kopen om alvast wat te oefenen op mijn oude.
Van het één kwam het ander, zodanig dat ik hier nu al 2 volle tassen producten staan heb, en een pak doeken. Het is duidelijk geen gewoon virus, het is ongeneeslijk :-)
In mei heb ik mijn vorige auto, een Mazda RX-8, overgelaten aan de garage, en ben ik vandaar vertrokken met de nieuwe MX-5 !
Ze krijgt mijn hoogste aandacht en veel van mijn vrije tijd. Ik ben heel tevreden van de auto en mijn hobby.
Foto's volgen zeker.

Groeten, Bart.

Ook een paar foto's van de vorige :

jt2pog.webp

2a97asy.webp

En de nieuwe :

2v3547o.webp

• Leuk
Reacties: Vlerk
Welkom! Mooie mx5! 1.5 of 2.0?

2.0. Ik heb beide testgereden. De 1.5 is voldoende voor wie een eerste sportieve vrijetijdsauto zoekt, maar ik kom van een RX-8, en ik zou met de 1.5 toch wat tekortkomen. De 2.0 kan de RX-8 goed vervangen, prestaties zijn gelijkaardig.

Waarom de RX8 weggedaan?

Hij was ondertussen 10 jaar oud, +100.000 km. Er zaten veel kosten in, daarom geopteerd om te investeren in een nieuwe auto. Er waren duizenden euros kosten aan, maar het bleef nog altijd een auto van 10 jaar oud, dus daarom beter iets dieper tasten, en we hebben iets nieuws :-)
De MX-5 was ook de enige auto die mijn RX-8 - waar ik veel van gehouden heb en graag mee gereden heb - kon vervangen.

Een overzicht van mijn Auto Finesse producten :

2czwlqa.webp

Links :

30a3le1.webp

Crew Bag, Rag Top Cleaner, Rag Top Protector, Dressle, Spritz, Crystal, Finale, Satin Tyre Cream, Avalanche.

Midden :
2e52ruf.webp

Revitalise 1 Restore, Revitalise 2 Polish, Revitalise 3 Refine, Pad Prime, Tough Prep, Power Seal, Rejuvenate, Ultra Glaze.

Rechts :
2meegi1.webp

Dap900, Lather, Citrus Power, Vision, Oblitarate, Iron Out, Glide, Glisten, Hide Conditioner, Hide Cleanser, Revive.

Boven :
hwh7a9.webp

Microfiber Madness Incredimitt, Incredipad, Incredisponge en Incrediflair, Crazy Pile, Summit 800 en andere microvezeldoeken, wafeldoeken voor de ramen en foam pads, Mercury Metal Polish, Temptation wax, Soul wax, Mint Rims.

Onder :
i6jrsw.webp

Droogdoeken Aqua Deluxe Towel, Gyeon Silk Dryer, Microfiber Madness Dry Me Crazy en Waverider, polijstpads, afplaktape, borstels, microvezelpads, foam pads, Clay Bar.

Laatst bewerkt:
Welkom en mooie verzameling producten heb je al.
Persoonlijk zou ik nooit mijn doeken en pads op straat leggen. Nooit.
Degenen die de grond geraakt hebben zou ik nu grondig inspecteren en daarna allemaal in de was doen.

Persoonlijk zou ik nooit mijn doeken en pads op straat leggen. Nooit.
Degenen die de grond geraakt hebben zou ik nu grondig inspecteren en daarna allemaal in de was doen.

Die achteraan liggen op een proper karton. Het zijn enkel die op de voorgrond die op mijn terras even de grond geraakt hebben. En deze grond is voordien uiteraard grondig geïnspecteerd, en de drie doeken zijn nadien vanzelfsprekend grondig uitgeklopt.
En de pads, die liggen met de velcro kant op de grond, de kant die op de DAP hecht. Ik zou ook nooit mijn doeken op straat leggen hoor ;-)

• Leuk
Reacties: Aficior
Dat is al een aardige verzameling! Ben benieuwd naar de voor en na foto's :)

Veel verschil zul je nooit zien. Ik laat het nooit te ver komen. Onlangs deze foto's genomen voordat ik haar ging wassen, dit was voor mij al op de valreep, ik schaamde mij om zo buiten te komen :
idhjer.webp