• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart's Collectie

Oké kleine update..
Vandaag weer post gehad

SMedium.jpg

Zoveel stickertjes met "This Side Up" ,je kan niet raden hoe ze het mij in mn handen duwen..This side down.

Gelukkig heeft niets gelekt ..Was ook weer goed verpakt.:)^
En niemand was thuis dus heb het kunnen binnen sneaken..

S1Medium.jpg


S2Medium.jpg


S3Medium.jpg


Was zo tevreden van die "Ultra Mega Towel" (Poorboys) dat ik er nog eens 3 heb besteld..
Deze zijn echt zo zacht en plushy..:heart_eyes:
 
Mooie aanvulling op je collectie. Laat maar weten hoe de chemical guys APC bevalt. Mijn PB's APC is ver op, dus even iets anders kan nooit kwaad.
 
PT Cruiser zei:
Mooie aanvulling op je collectie. Laat maar weten hoe de chemical guys APC bevalt. Mijn PB's APC is ver op, dus even iets anders kan nooit kwaad.
Zelfde reden voor mij..wou daarom eens even iets anders proberen ,zelfde mengverhouding van 1:10 ,alleen is deze net wat duurder.
 
Kleine Update :

T5Medium.jpg


T4Medium.jpg


Chemical Guys : Streak Free Window Clean
Poorboy's : Qd+ ,Spray & Rinse ,2 liter Spray & Gloss (Met 2 besteld ,ieder de helft)
Ez-Detail Brush
Pinnacle Ultra Poly Clay
Cobra Super Plush Ultimate Microfiber Towel

Bedankt Tim voor de extra's en de moeite :)^
 
Nog eens een paar foto's genomen van de Collectie met zo'n slecht weer heb ik toch niet veel anders te doen..Zijn wel een aantal zaken achterwege gelaten..

IMG_3125800x600.jpg


IMG_3123800x600.jpg


IMG_3122800x600.jpg


IMG_3119800x600.jpg


IMG_3118800x600.jpg


IMG_3117800x600.jpg


IMG_3115800x600.jpg


IMG_3114800x600.jpg


IMG_3113800x600.jpg


IMG_3109800x600.jpg
 
Jouw waxenverzameling begint ook al lekker uit te breiden he Bart! Een een grote pot SN zie ik. :heart_eyes: Ik wil over een tijd ook nog een nieuwe exclusieve wax aan mijn verzameling toevoegen. Zit te denken aan de Swissvax Shield. :party:
 
Jalours, jalours :-&


Wat een mooi spul allemaal zeg, welke mitt is die 2e huidskleurige van links? (Daaronder ligt die van Mothers aan de permanentjes te zien?)

IMG_3122800x600.jpg
 
Ooit eens ergens anders aangekocht..

Volgens mij dezelfde als op Autogeek kan gekocht worden ,is merk-loos dus kan geen naam geven.
Wel een pak dikker en zachter als alle andere die ik ooit heb gehad..:)^
 
Mooie verzameling Bart!

Xizer zei:
Jouw waxenverzameling begint ook al lekker uit te breiden he Bart! Een een grote pot SN zie ik. :heart_eyes: Ik wil over een tijd ook nog een nieuwe exclusieve wax aan mijn verzameling toevoegen. Zit te denken aan de Swissvax Shield. :party:

Wij hebben de Shield hier ook voor intern gebruik, om lekker mee te testen. Ruikt heerlijk, verwerkt super, maar om eerlijk te zijn overtreft het de Fuzion niet (waar je ook een gratis refill bij krijgt).
 
waarom de nxt speeddetailer als ik mag vragen? Dat is in mijn ogen één van de mindere quickdetailers:s