• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart's Collectie

Leuke toevoeging Bart. :)^

De speeddetailer is in mijn ogen ook een minder product van Megs. Last touch doet het in mijn ogen een stuk beter...
 
Ik heb een Gallon Last Touch ,dit was een extratje..:)^
Heb er geen problemen mee om nieuwe dingen te testen ,maar ik heb zo'n vermoeden dat dit als Final-wipe gebruikt moet worden en niet als QD.
We zullen zien..
 
Zo, zo wat een enorme uitzet! En dat allemaal voor één auto? Het ziet er wel allemaal prachtig uit. Op aanraden van jou heb ik in augustus/september PB detailstuff gekocht. Het is vooral fijn dat je die in de zon kan aanbrengen. En het ruikt lekker :eek:).
Waarvoor gebruik je nou die all purpose cleaner precies? Kun je APC inderdaad overal voor gebruiken (de naam zegt het al)?
 
We hebben 3 auto's thuis..:ja

APC gebruik ik voor alles ,begrijp niet hoe ik ooit zonder kon.
Velgen ,wielkassen ,interieur..Je kan het gebruiken om alles te reinigen wat je maar wil..
 
aah oke, wel fijn zo,n fles met maten erop.

denk dat er meer zijn bij wie het hard gaat, alemaal verslaafde hier :-"
 
Weer een kleine update..

IMG_3170800x600.jpg
 
Nu is het bukken en draaien hierboven ,ben aan het zoeken naar een oplossing in de garage ,maar daar is het nu absoluut geen zicht en zeker geen plaats.

Maar ik kan nog steeds in m'n bed kruipen..:D
 
Zo gaat goed met je collectie!! Mooi hoor! :)^
Nog even en je kan een vestiging voor Carclean in Belgie gaan beginnen :p