• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart's Collectie

Arjan zei:
Mooie aanwinsten weer :!
Waarvan zijn die roze/paarse pads aan de voorkant eigenlijk?

Is een Foamed Wool polishing/buffing pad geschikt voor de 3,5 inch backingplate voor de D/A.

;)

Erg handig. Alleen de eerste keer is het schrikken, hoop stof, hoop losse haartjes 8o
 
Bij die paarse valt het nog mee... Gebruikt die woolpad van Meg's maar eens de eerste paar keer. Toen ik deze voor het eerst gebruikte en de klant de wagen achteraf kwam ophalen kreeg ik de vraag of ik een schaap had geslacht! :D


Mooie aanwinsten Bart! :cool:
 
Mooie collectie!

Als ik je een raad mag geven, dan zou ik ook eens wat van Mothers bestellen. Het valt mij zeer zeker niet tegen.
Ik heb dit weekend voor het eerst de Californie Gold Spray Wax gebruikt en dat is echt een super product. Hoe meer ik probeer van dat merk, hoe meer ik wil! :D:
 
Mother's heeft echt hele goeie dingen!
@Bart, mooie aanwinsten weer man. Ben benieuwd hoe de Rain Clear jou bevalt. Ook de geur van de M34 is echt géweldig!
 
Ik heb eigenlijk alleen maar Tools van Mothers (Borstels ,pads ,doeken) ,en dat bevalt me allemaal zeer goed. Maar het is inderdaad eens een goed idé om de horizon te verbreden.

Thanks voor de reacties ,Dennis ik ga het volgende week proberen ,want de allerlaatste aanwinst is een nieuwe oprit ,zijn we nu mee bezig. Die moet dus eerst af ;)
 
je gaat ook hard man...:D Top collectie zo!

Ik heb inmiddels ook een paar producten van Mothers, en kan niet anders zeggen dat dat ook erg lekker en goed spul is!
 
Nieuw speelgoed ,en mijn Wookie :party:

IMG_3466800x600.jpg


IMG_3463800x600.jpg


IMG_3467800x600.jpg