• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart's Collectie

Gewoon wekelijks onderhoud aan onze 3 wagens + bij de schoonouders & vriendin + kameraden nu en dan eens ,Leon.

Dual Density zullen wellicht op een DA gebruikt worden ,tot er opnieuw een degelijke rotary komt.
 
B.K. zei:
;) ,een goed idee als kertcadeau

Da's wel heel lang wachten. Ik zou het voor de "herfstvakantie" vragen.
Je kunt altijd zeggen dat je depressief wordt in die maanden en dat je dan af en toe een cadeau nodig hebt. :heart_eyes:
 
Even wat geprofiteerd van de kortingen. Ik had alleen de Spruzzo echt nodig rofl

Thanks Dennis (ook voor het kaartje) ,en de rest van het CC-team !

DSC_0007800x600.jpg


DSC_0014800x600.jpg


DSC_0018800x600.jpg


DSC_0020800x600.jpg


DSC_0028800x600.jpg
 
Ik heb een virus op de compu ,iedere keer opnieuw worden er vanzelf dingen in de mand gegooid. Kan er niets aan doen.

Thanks Jan ! :)^
 
Pffw, ik loop precies goed achter. Nog een hele hoop dat niet op foto staat. Als de tijd er is neem ik eens wat geheel plaatjes.

Maar voorlopig het laatste..

DSC_0031800x600.jpg


DSC_0027800x600.jpg


DSC_0026800x600.jpg
 
8-()) Jij hebt de primo al, die wil ik ook! Ben benieuwd wat jou gedacht over deze wax is.
Echt mooie aanwinst weer, had het er met Budelse Bart nog over dat jij waarschijnlijk wel wat Migliore zou bestellen.:D
 
Hehe :grinning:

Je mag gerust langskomen om een testrondje te doen Jan :ja (Kan hem eigenlijk ook de 10de meepakken)
 
Als ik het onderonsje even mag storen ( Jan vs Bart ) :D
heb alle 5 snelsnel doorgebladerd en wat een collectie zeg, boink !
Niet alleen megagroot maar ook van alles wat.
Ook erg nieuwsgierig of je in het bezit bent van een fish-eye-lens want om dat in zijn totaal te kunnen fotograferen.
Waanzinnig Bart ! ! !