• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bart's Collectie

Mensen kinders wat 'n spullen Bert ;)

Ik ga net beginnen en heb alleen nog maar wat schampo 'n mitt en 'n velgenborstel, maar ik geloof dat ik dit forum maar niet meer aandoe!!!!
Ben bang ook zo verslaafd te gaan worden!
Zal eerst eens voor de zekerheid op zoek gaan naar 'n afkik kliniek, neem aan dat die voor dit soort zaken wel bestaat. 8o
Heb ik in ieder geval zekerheid dat ik weer in de 'normale' wereld terug kan komen :schaam

Zonder dollen: schitterend spul zeg.:cool:

En over die totaal foto...... je zou er 'n panorama foto van kunnen laten maken.

Heel veel sterkte succes met je hobby. ;)
 
mk-us zei:
heb alle 5 snelsnel doorgebladerd en wat een collectie zeg, boink !
Niet alleen megagroot maar ook van alles wat.

Ik moet inderdaad eens wat updaten, want de laatse 5-7 bestellingen staan er niet tussen, wat betreft het laatste wat je zegt, klopt! Dat is het probleem juist.

Ik werk niks leeg, is het halfvol dan proberen we weer eens iets nieuws :)

@ de rest, thanks :cool:
 
dus binnenkort een hoop in het tekoop gedeelte??:-" :D

maare, hoe beviel, of bevalt gloss-it je?
ben erg benieuwd, volgens mij ben je de enigste hier met die spullen
 
Dat bevalt nog steeds geweldig :ja

Ik moet ze nog eens aan Dennis lenen, dan kan hij z'n mening ook geven. Dennis, doe me eraan denken als je ze nog steeds wil testen. Dan pak ik het de 10de mee ?
 
Het laatste nieuwe..

DSC_0035800x600.jpg


DSC_0041800x600.jpg


DSC_0043800x600.jpg
 
Mooie spullen weer Bart, zijn dat test size potjes van Raze Glaze?
Zien er ook goede sprayers uit, welke zijn dat als ik mag vragen?
 
Inderdaad test samples van RaceGlaze, sprayers zijn de nieuwe chemical resistant sprayers van CC zelf. Met een metalen sproerkopje, ziet & voelt kwalitatief aan en voor de prijs moet je het niet laten :cool:
 
Niet slecht, werken lekker. Maar ze zijn wat te groot voor mijn gemak. Werk liever met de 5.5". :cool:
 
Nieuwe aanvullingen..

DSC_0196800x600.jpg


DSC_0198800x600.jpg


Verder (niet van CC)

Gloss-it pads en backing plates.

DSC_0205800x600.jpg


DSC_0206800x600.jpg


DSC_0207800x600.jpg


DSC_0208800x600.jpg


Mirka schijven (77mm, om te testen, eens ik echt ga beginnen aan de grote oppervlakken zal ik wel overstappen op de 150mm schijven)

DSC_0203800x600.jpg


DSC_0199800x600.jpg


DSC_0200800x600.jpg


DSC_0201800x600.jpg


DSC_0202800x600.jpg