• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BC911's z'n spulletjes

BC911

Detailing chief
Tester of Bling
12 apr 2011
418
75
Nu m'n eerste bestelling binnen is van CC durf ik hier ook een fotootje plaatsen van m'n collectie ;). Stelt nog niet veel voor, maar hier gaan we al eens eerst mee aan de slag gaan. M'n vrouw vroeg zich al onmiddellijk af waarom je in hemelsnaam zoveel doeken nodig hebt. Die Dodo Juice - Fantastic Fur doekjes kon ze gerust gebruiken in het huishouden zei ze ... :klap . Collectie zal waarschijnlijk nog wel een beetje uitgebreid worden in de loop van de tijd, maar ik ben in eerste plaats een poetsers en niet een collectioneur ;).
 
Ziet er toch superdeluxe uit !
Zeg maar tegen vrouwlief dat de Spray&Wipe ook erg goed werkt in het huishouden .... komt de gallonverpakking vanzelf ;)
 
Starck zei:
Mooie collectie hoor, op wat voor auto's ga je dit allemaal loslaten?
Zoals in m'n voorstel topic vermeld zal het eerst en vooral losgelaten worden op de oude lak van de Porsche 924. Denk dat dan vanzelf de Porsche 911 (vorig jaar gerestaureerd) volgt en de leasewagen. Al is die laatste echt moeilijk bij te houden met de kilometers die ik afmaal ... Bovendien vrees ik dat zoonlief (4 maanden) het niet gaat toelaten om alle drie de wagens altijd zo schoon te houden als ik wel zou willen, al vrees ik dat de meeste hier wel vinden dat het nog altijd net wat beter kan en je dus altijd tijd tekort hebt ;).
 
Inderdaad, maar stel het niet altijd ten toon (thuis bedoel ik dan), want dan moet ik dat hier steeds verantwoorden :D . Is ondertussen de starterskit met de DAP900 bijgekomen en nog wat extra doeken en andere spullen. Je weet wel hoe dat gaat met een bestelling .... :roll
 
Deze week wat plastic spraybussen en sprayers ontvangen. Vandaag gevuld en voorzien van stickertjes. Hier mooi op een rijtje ... ;)
DSC00957.jpg

Heb er nog een aantal lege, maar denk dat ze allemaal wel snel gevuld zullen zijn ...
 
Mooie collectie. Die sprayflessen zijn altijd erg handig!! Wel mooi dat je allemaal dezelfde hebt.