• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bedankt grote onbekende

The Judge

Detailing trainee
19 apr 2009
20
47
Het is weer een keer zover, iemand rijdt tegen je auto aan zonder gegevens achter te laten:|~* :slotje :klap :no .

Tijdens de kerstdagen de auto alleen maar in het donker gebruikt dus de auto niet goed kunnen bekijken maar toen ik de auto gisteren wilde wassen schrok ik toch wel even... een grote beschadiging zat er op de achterbumper:sob: .

Met tegenzin de auto toch maar gewassen (de lol is er op zo'n moment af) en vervolgens toch de DAP er maar bij gepakt om te kijken of ik er nog wat van kon maken.

Na 2 hits monello inizio op oranje en 1 hit monello finale op lichtgroen viel het eindresultaat mij totaal niet tegen. Afgewerkt met 2 laagjes 476s en iemand die niet weet dat er krassen hebben gezeten zien het niet meer.

De resultaten:

Voor

schadevoor.jpg

schadevoor3.jpg

schadevoor2.jpg


Na

schadena1.jpg

schadena2.jpg


Er zit nog een klein plekje

schadena3.jpg



Kijk dus uit waar je je auto parkeert, er zijn heel wat mensen die niet weten hoe groot hun auto is.
 
The Judge zei:
Kijk dus uit waar je je auto parkeert, er zijn heel wat mensen die niet weten hoe groot hun auto is.

Zo zag ik gisteren iemand uit het portier van zijn Lupo hangen om te kijken hoe ver hij achteruit kon.... met zo'n klein autootje..... :roll :eek:)
 
@Judge,

Altijd balen dit soort zaken. Maar ik moet je echt een compliment geven hoe je dit hebt weten te herstellen. Top man.

Grt.
Marc
 
Altijd klote dit soort dingen, spijtig genoeg gebeurt het ook vaak.
Gelukkig heb je dit nog goed kunnen oplossen, super gedaan!
 
307SW zei:
Zo zag ik gisteren iemand uit het portier van zijn Lupo hangen om te kijken hoe ver hij achteruit kon.... met zo'n klein autootje..... :roll :eek:)
Altijd beter beter dan boem = ho en dan wegwezen.
 
Heb ik dat goed gezien? Is dat een AR 166? ik vraag dit omdat ik in januari voor het eerst de DAP wil gaan gebruiken en wel op de AR 166 van mijn vader. Er zit namelijk heeeeeeel wat dergelijke schade op zijn wagen (en ik kan dus naar hartelust oefenen want nadien gaat hij naar de onderdelenboer.) Zo heb ik al een klein idee waarmee je kan werken (I know: iedere lak is anders, testspot, niet met grove combinatie beginnen, enz...).
 
Damn, altijd het zelfde liedje. Schade maken en emotieloos doorrijden. "Want....anders gaat de verzekering misschien een euro omhoog...dan maar de andere voor mijn fout laten opdraaien, toch?" Ik zou me de ogen uit de kop schamen! Gelukkig dat de topicstarter bekend is met de definitie van poetsen. :|
 
Geen kleur kunnen achterhalen in de achtergebleven lakresten?
Kun je even in de buurt kijken wat overeen komt.
 
Bedankt voor de reacties. Gelukkig kon ik de schade behoorlijk weg polijsten, een bumpertje laten spuiten is tegenwoordig ook niet echt goedkoop.

@alfatje: het is idd een Alfa 166 (goed gezien:cool: ).
 
Misschien dan een noordelijke meet samen met het CC-Team? Inderdaad als er een geschikte locatie is....
 
knap werk:)^
ziet er. perfect uit!

vandaag was ik aan het roken buiten, ineens hoor ik ook.. klap, en zie een astra station naar beneden veren..
er zat niemand in..

ik zie de meneer uit zijn peugeot lopen, kijkt nog even snel naar zijn bumper, en loopt nonchalant door..

ik kijk hem recht in zijn gezicht aan, en zeg: dat gebeurd de beste weleens..
waarop meneer antwoordde: ja, niks aan de hand.
eens gekeken.. naja, wel wat aan de hand dus..

meneer heb ik niet meer gezien..

een kleine side-note.

meneer die de schade aanbracht, was werkzaam, bij de marechaussee.. op schiphol..

echt.. on begrijpelijk..}:)w