• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beemer's kick-off collection

Beemer

Detailing addict
6 sep 2011
69
65
Onderstaand een foto van mijn "beginners" collectie.
Ben begonnen met de aanschaf van o.a. een EZ Detail Brush, PW Spray & Rinse Wheel Cleaner, Meguiars Ultimate Wipe Wash Mitt en natuurlijk de CSF Delirium Orange Drying Towel. Was vanaf het begin al direct weg van de producten van Poorboys World, en heb dus o.a. bij mijn volgende bestelling de Natty's Liquid Blue, Spray & Swipe en Leather Stuff aangeschaft.
Uiteraard heb ik, wellicht net als menig ander forumlid nog voldoende op mijn verlanglijstje staan :D


IMG00450-20110922-1838.jpg
 
sj0ertum zei:
Ziet er inderdaad al goed uit buurman! Wat zal het gaan blinken hier in de straat haha:D

Zekers ...... Nog bedankt voor de tip van Carclean.com precies wat ik nodig had om mijn nieuwe auto in tip-top conditie te houden :party:
 
Vandaag wederom blij verast met een supersnelle levering van de jongens van Carclean.com.
Afgelopen zondag besteld en vandaag al in huis .... toppie ! :party:

Aanvulling op mijn kick-off collectie, ditmaal het Polishing Power DAP500 V2 Raffini Starterspakket en de Poorboys World Super Slick & Suds Concentrated Wash - 946ml, mijn cadeau's voor onder kerstboom !
Helaas zal ik tot het voorjaar moeten wachten om met mijn DAP500 Starterspakket aan de slag te kunnen, maar dat geeft mij mooi de gelegenheid om het Volledig exterieur stappenplan machinaal (DAP500/900) eens goed door te nemen.



IMG00548-20111206-2125.jpg
 
Dit is echt een leuk pakket hoor! Ik heb er al diversen auto's weer heerlijk mee opgeknapt. De beemer zal er heerlijk bij blijven staan! En je garage is uiteraard ook ideaal, vooral in de winter.