Vorige zomer dacht ik met een vriend wel even mijn auto wel even te polijsten met een rotary. Op de before foto is te zien hoe dit is afgelopen.. 8-o
Daarna heb ik er een jaar mee rond gereden tot ik het helemaal zat was en het niet meer kon aanzien. Gelukkig kwam ik deze site tegen en heb ik een arsenaal aan spullen besteld.
Hier zijn de pics:
After:
Helaas begint de lak van me bumper af te bladeren.. enige tips hoe ik dit zelf en zo goedkoop mogelijk in orde kan maken?
Hij ziet er in ieder geval al een heel wat beter uit.. ^ Alleen dus de bumper die aan het afbladeren is waar ik van baal en wat kleine krasjes en veel steenslag aan de voorkant. En ook de trekhaak is grotendeels verroest. Hoe kan ik die een beetje opknappen?
Laat maar horen als jullie nog tips hebben voor mij als beginner!!
Wat heb ik gebruikt:
California Gold Car Wash
California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
DAP500 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition
- Eerst orange pad en monello mezzo
- daarna witte pad en monello finalle
Natty's Paste Wax Red - Limited Edition
Poorboy's Black Hole
FX Wheel Cleaner
Daarna heb ik er een jaar mee rond gereden tot ik het helemaal zat was en het niet meer kon aanzien. Gelukkig kwam ik deze site tegen en heb ik een arsenaal aan spullen besteld.
Hier zijn de pics:
After:
Helaas begint de lak van me bumper af te bladeren.. enige tips hoe ik dit zelf en zo goedkoop mogelijk in orde kan maken?
Hij ziet er in ieder geval al een heel wat beter uit.. ^ Alleen dus de bumper die aan het afbladeren is waar ik van baal en wat kleine krasjes en veel steenslag aan de voorkant. En ook de trekhaak is grotendeels verroest. Hoe kan ik die een beetje opknappen?
Laat maar horen als jullie nog tips hebben voor mij als beginner!!
Wat heb ik gebruikt:
California Gold Car Wash
California Gold Clay Bar Paint Saving System (kit)
DAP500 Raffini Kompressor Starterskit - Lite Edition
- Eerst orange pad en monello mezzo
- daarna witte pad en monello finalle
Natty's Paste Wax Red - Limited Edition
Poorboy's Black Hole
FX Wheel Cleaner