Beste Detailers
ik ben al enige tijd in het bezit van een VW golf IV met een metallic zwarte lak. tot op heden heb ik deze alleen maar gefoamd met een onbekend product en gewassen met mequiars Gold Class car wash en een meguiars wash mitt.
de binnenkant en alle kiertjes gebeurt wel altijd preciezer.
echter wil ik er vanaf heden de buitenkant ook beter gaan onderhouden. ook dmv een DAP
na een hoop gelezen te hebben heb ik zelf al een plan van aanpak opgesteld. graag hoor ik wat jullie hiervan vinden en wat ik anders moet doen.
dit was ik van plan:
Foamen
super snow foam
Wassen
meguiars Gold Class car wash en meguiars wash mitt
Cleaneren
Supernatural Fine detailing clay
Born Slippy clay lube
Polijsten
hiervoor wil ik het DAP500 v2 Raffini starterspakket kopen
Glaze
Black hole
Sealant
EXP pure sealant
Wax
Natty's Paste Wax
wat ik er verder nog bij wilde bestellen:
Delerium drying towel
een aantal Deluxe Mega towels
en wat 3m afplaktape
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden, dan kan ik het bestellen en aan de slag .
Alvast bedankt
ik ben al enige tijd in het bezit van een VW golf IV met een metallic zwarte lak. tot op heden heb ik deze alleen maar gefoamd met een onbekend product en gewassen met mequiars Gold Class car wash en een meguiars wash mitt.
de binnenkant en alle kiertjes gebeurt wel altijd preciezer.
echter wil ik er vanaf heden de buitenkant ook beter gaan onderhouden. ook dmv een DAP
na een hoop gelezen te hebben heb ik zelf al een plan van aanpak opgesteld. graag hoor ik wat jullie hiervan vinden en wat ik anders moet doen.
dit was ik van plan:
Foamen
super snow foam
Wassen
meguiars Gold Class car wash en meguiars wash mitt
Cleaneren
Supernatural Fine detailing clay
Born Slippy clay lube
Polijsten
hiervoor wil ik het DAP500 v2 Raffini starterspakket kopen
Glaze
Black hole
Sealant
EXP pure sealant
Wax
Natty's Paste Wax
wat ik er verder nog bij wilde bestellen:
Delerium drying towel
een aantal Deluxe Mega towels
en wat 3m afplaktape
Graag hoor ik wat jullie ervan vinden, dan kan ik het bestellen en aan de slag .
Alvast bedankt