Hallo,
Ook maar ff voorstellen. Ik ben Freddy.
Heeeeeel vroeger mijn eerste auto (toen Tim nog aan het sparen was voor zijn R8), machinaal onderhanden genomen.
Kort daarna een leaseauto gekregen met bijbehorende pasje van dewaskrasstraat, dus eigenlijk weinig qua detailing gedaan.
Sinds kort ben ik weer in het bezit van een eigen auto, en hebben we een tweede (voor ons) nieuwe auto. Aangezien dewaskrasstraat ook steeds duurder wordt en het resultaat ook niet super bijzonder is, toch maar besloten om de auto zelf weer te wassen.
De producten van vroeger, had ik niet heel veel vertrouwen meer in qua houdbaarheid, dus afgelopen blackfriday maar begonnen met een nieuwe collectie aanleggen. Na wat mail contact met CarClean op het onderstaande lijstje gekomen:
Binnen kort wanneer het wat beter weer is, wil ik de auto's gaan kleien en handmatig polish en wax aanbrengen. Eerste doel is om de auto's er weer wat mooier uit te laten zien.
Het hoeft voor mij geen show auto te worden, maar wat netter dan de gemiddelde auto is altijd leuk.
Ook maar ff voorstellen. Ik ben Freddy.
Heeeeeel vroeger mijn eerste auto (toen Tim nog aan het sparen was voor zijn R8), machinaal onderhanden genomen.
Kort daarna een leaseauto gekregen met bijbehorende pasje van de
Sinds kort ben ik weer in het bezit van een eigen auto, en hebben we een tweede (voor ons) nieuwe auto. Aangezien de
De producten van vroeger, had ik niet heel veel vertrouwen meer in qua houdbaarheid, dus afgelopen blackfriday maar begonnen met een nieuwe collectie aanleggen. Na wat mail contact met CarClean op het onderstaande lijstje gekomen:
- Poor Boys
- Polish
- EX
- Natural Look dressing
- Montello
- Non Ferro
- Matte Opaco
- Insect remover
- Detailer spray
- Klei
- Meguiars Gold Class car wash
- P&S brake buster
Binnen kort wanneer het wat beter weer is, wil ik de auto's gaan kleien en handmatig polish en wax aanbrengen. Eerste doel is om de auto's er weer wat mooier uit te laten zien.
Het hoeft voor mij geen show auto te worden, maar wat netter dan de gemiddelde auto is altijd leuk.