• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Na jaren weer detailen

ydderf

Detailing rookie
12 feb 2024
23
15
Hallo,

Ook maar ff voorstellen. Ik ben Freddy.
Heeeeeel vroeger mijn eerste auto (toen Tim nog aan het sparen was voor zijn R8), machinaal onderhanden genomen.

Afbeelding 389.jpg


Kort daarna een leaseauto gekregen met bijbehorende pasje van de waskrasstraat, dus eigenlijk weinig qua detailing gedaan.
Sinds kort ben ik weer in het bezit van een eigen auto, en hebben we een tweede (voor ons) nieuwe auto. Aangezien de waskrasstraat ook steeds duurder wordt en het resultaat ook niet super bijzonder is, toch maar besloten om de auto zelf weer te wassen.
De producten van vroeger, had ik niet heel veel vertrouwen meer in qua houdbaarheid, dus afgelopen blackfriday maar begonnen met een nieuwe collectie aanleggen. Na wat mail contact met CarClean op het onderstaande lijstje gekomen:
  • Poor Boys
    • Polish
    • EX
    • Natural Look dressing
  • Montello
    • Non Ferro
    • Matte Opaco
    • Insect remover
    • Detailer spray
    • Klei
  • Meguiars Gold Class car wash
  • P&S brake buster

Binnen kort wanneer het wat beter weer is, wil ik de auto's gaan kleien en handmatig polish en wax aanbrengen. Eerste doel is om de auto's er weer wat mooier uit te laten zien.
Het hoeft voor mij geen show auto te worden, maar wat netter dan de gemiddelde auto is altijd leuk.
 
Welkom op het forum!

Welke bolide(s) heb je nu voor de deur staan?

Wat ik eigenlijk nog mis in je lijstje, maar misschien heb je het nog staan; Bandendressing.
Persoonlijk vind ik een strakke auto op grijze, doffe banden als een vlag op een modderschuit. :p
 
  • Leuk
Reactions: Drifter
Welkom op het forum!

Welke bolide(s) heb je nu voor de deur staan?

Wat ik eigenlijk nog mis in je lijstje, maar misschien heb je het nog staan; Bandendressing.
Persoonlijk vind ik een strakke auto op grijze, doffe banden als een vlag op een modderschuit. :p
We hebben een Toyota Yaris en Auris.
Bandendressing heb ik inderdaad nog niet. Ondanks de blackfriday korting was de huidige collectie al een mooie uitgave ;).
Ik zag volgens mij ergens dat de PB natural look ook voor de banden gebruikt kon worden.
 
Ja, de kosten kunnen oplopen. :p

Natural Look op de banden, dat zou ik niet doen. Mooi spul voor het interieur, waar het niet nat kan worden, maar op het exterieur zal het gaan vlekken en simpelweg snel verdwenen zijn met regen of een wasbeurt.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba