• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnende poetser // 1e bestelling CC //

Ik lees in de openingspost dat de bekleding half Alcantara is, dat is toch wel een punt van aandacht, daar kun je niet zomaar alle reinigingsmethoden en -middelen op los laten, zonder gevolgen. Zelfs Sonax Alcantara Reiniger gaat niet goed samen met Alcantara, zie dit topic.
 
Ik lees in de openingspost dat de bekleding half Alcantara is, dat is toch wel een punt van aandacht, daar kun je niet zomaar alle reinigingsmethoden en -middelen op los laten, zonder gevolgen. Zelfs Sonax Alcantara Reiniger gaat niet goed samen met Alcantara, zie dit topic.


Zo dan....dat is heftig, thanks voor de tip.
 
Gisteren een bezoek gebracht aan een lid van CC forum, erg behulpzaam deze beste heer!


Veel gesproken, en heeft ook nog wat laten zien.....
Op aanraden van hem ga ik dus een bestelling plaatsen, dacht deel het met jullie, misschien hebben jullie nog wat aanvulling erop.



1) DAP900 V3 Raffini Starterskit - Platinum Pack
2) Monello Basic Wash Kit
3) Black Hole - 473ml
4) Liquid Insulator Wax No. 845 - 473ml

Dit is een begin.....
Zal wel genoeg aangevuld worden.

Adviezen zijn altijd welkom.
 
Dat is een goede keuze!
icon_thumleft.gif
 
  • Leuk
Reactions: Mattao
Thanks Mario,

Volgens CC is het gewoon te bestellen, maar moet er sws heen, idd ga zeker wat bijbestellen voor het ontvetten....
Lijst wordt alleen maar langer......

Daar gaat onze vakantie geld o_O
 
Laatst bewerkt door een moderator: