Hallo,
Zaterdag wil ik een DAP900 gaan kopen en nog wat andere spullen. Ik heb nog wat vragen over de producten en hoe ik te werk moet gaan.
De producten die ik al heb:
Veel van de producten zijn dan in de aanbieding.
Ook wil ik een DAP900 kopen met:
En om na het polijsten te voeden wil ik DJ Lime Prime Lite gaan gebruiken, daarna toppen met Collinite 845 wax.
Is de Lime Prime een goede optie om te voeden of moet ik meer gaan denken aan een echte glaze zoals Black Hole van PB?
Behalve het polijsten met de DAP900 kan ik daarmee toch ook de wax en de glaze aanbrengen? Nadat de pads goed zijn schoon gemaakt uiteraard.
En nog een laatste vraag over de pads. Als ik ga beginnen met polijsten, moet ik dan eerst de hele pad met polijstmiddel insmeren en goed laten inwerken? Of is het ook mogelijk om 3 erwtjes op de pad te plaatsen en dan de pad te "primen" met een detailerspray?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groet.
Zaterdag wil ik een DAP900 gaan kopen en nog wat andere spullen. Ik heb nog wat vragen over de producten en hoe ik te werk moet gaan.
De producten die ik al heb:
- Monello Lavare shampoo
- Monello Non-Ferro
- Mothers Claybar
- DJ Lime Prime Lite cleanser
- Collinite 845 wax
- AF Trim Dressing
- Monello Wash-Mitt en Sponge
- (droog)Doeken, pads en een borstel voor de velgen
Veel van de producten zijn dan in de aanbieding.
Ook wil ik een DAP900 kopen met:
- Monello Mezzo en Finale (250ml)
- 2 Monello Raffini 5.5" pads (polishing en finishing).
- [TABLE="class: product-overview listview, cellpadding: 1, cellspacing: 1"]
[TR="class: row-1"]
[TD="class: product-column"]
[TD="class: product-column plain"]Monello - Raffini 5,5" Foam Light Cutting Pad - Orange
Monello - Raffini Veloce Premium Compound - 250ml
Monello - Raffini 5,5" Foam Cutting Pad - Yellow
Monello - Raffini 5,5" Foam Heavy Polishing Pad - Green
En om na het polijsten te voeden wil ik DJ Lime Prime Lite gaan gebruiken, daarna toppen met Collinite 845 wax.
Is de Lime Prime een goede optie om te voeden of moet ik meer gaan denken aan een echte glaze zoals Black Hole van PB?
Behalve het polijsten met de DAP900 kan ik daarmee toch ook de wax en de glaze aanbrengen? Nadat de pads goed zijn schoon gemaakt uiteraard.
En nog een laatste vraag over de pads. Als ik ga beginnen met polijsten, moet ik dan eerst de hele pad met polijstmiddel insmeren en goed laten inwerken? Of is het ook mogelijk om 3 erwtjes op de pad te plaatsen en dan de pad te "primen" met een detailerspray?
Alvast bedankt voor de reactie.
Groet.