• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginners vraag

ridsel

Detailing addict
12 jan 2015
58
50
Even een vraag van een beginnend detailer.
Wat doen jullie als je net de wagen grondig gekuist/ behandeld hebt en is toch al niet meer zo proper na de eerste rit?
Zaterdag had ik mijn zwarte slk helemaal gekuist en behandeld met nanolex washcoat (bij de vorige beurt al wax op gezet). Nu was mijn vrouw er 's avonds mee weg geweest en in het naar huis rijden in hevige regen is de auto dus weer toch al wat vuil geraakt.
Wat is dan de beste oplossing om hem snel weer proper te krijgen?
Afspoelen en wassen of zijn er simpelere oplossingen?

Bedankt.

Afspoelen en wassen is de oplossing. Je kan er ook niet meer mee rijden, auto word nu een maal weer vies en het leuke daarvan is dat je hem weer kan wassen. Of een Waterless wash gebruiken. Ben er zelf niet zo'n fan van, al heb ik het wel staan.

Als hij in de washcoat staat spuit je hem zo weer af... Hou nog mooi tijd over om je profiel foto te veranderen. ;)

Je kan ook je vrouw haar sleutels afnemen, word je auto ook niet meer vies.
of haar de auto laten wassen, zij heeft de auto schoon meegekregen, en vies terug gegeven.

Bikkel;n417278 zei:
Je kan ook je vrouw haar sleutels afnemen, word je auto ook niet meer vies.
of haar de auto laten wassen, zij heeft de auto schoon meegekregen, en vies terug gegeven.

En nog meer constructieve tips: Je kan hem ook zilver spuiten:-)^:party

Donkere auto's zijn gewoon sneller vies.