• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginnersset interieur

osieke

Detailing rookie
19 dec 2009
23
0
Hoi,

Nu ik zo stilaan een beginnerssetje bij elkaar heb om het exterieur volgens de 2-emmer methode te wassen, ben ik op zoek naar wat interessants voor het interieur.

Daarbij dacht ik aan volgende spulletjes:

- Reinigen: Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser
- Dressing: Poorboys World - Natural Look Dressing
- Onderhoud Audi Milano-leder (zwart): Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner, Gliptone - Liquid Leather Protection Conditioner
- Accessoires: Carclean.com - Interieur borstel - Paardenhaar, Carclean.com - Spraymaster mengfles 946ml , incl. 'chemical resistant' sprayer

Resten nog wat geschikte pads en/of doeken voor het aanbrengen en afnemen van de producten.

Wat denken jullie van bovenstaande en hebben jullie suggesties voor pads en/of doeken, andere zaken?

Alvast bedankt!

Joris
 
ProVision - Anti Fog
Mr Pink - interieur doek
CyberClean - Blob om troep te verwijderen
Detailing Sticks
 
Thanks voor de tips! Mr Pink en CyberClean zien er wel leuk uit en neem ik in overweging.

Over de anti fog las ik op een engelstalig forum dat het moeilijk aan te brengen is (vegen). Iemand daar enige ervaring mee?
 
Als je netjes dun opbrengt ( maar dat geld voor zoveel producten ) dan is er niks aan het handje en word je vanzelf blij :)
 
Is de Mr. Pink ook geschikt om bijvoorbeeld APC en Natural Look na het aanbrengen weer af te nemen?

Misschien best aparte stuks voorzien voor aanbrengen en afnemen.
 
afnemen wel heb het zelf gister ook gedaan, opbrengen doe ik met een kantoenen handpad van LC! werkt heel zuinig!
APC doe ik trouwens met goedkope MF doek.