• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandeling BMW 3 Touring - Tansanitblau Metallic

E

Etterual

Guest
De afgelopen week zijn we volop bezig geweest met deze BMW 3 Touring. De wagen kwam rechtstreeks bij de dealer vandaan en is altijd gebruikt als testmodel.

Wat een fantastische kleur is deze Tansanitblau Metallic lak! Na het nodige polijstwerk en het repareren van enkele steenslag plekjes kwamen de kleur en de flakes echt tevoorschijn!

Ter bescherming van het lakwerk is de gecertificeerde glascoating GYEON Quartz Q² Duraflex aangebracht. De velgen zijn voorzien van de Q² Rim & Q² Tire en ter bescherming van de ramen is de Q² View glascoating aangebracht.


_DSC2932_edited-1.jpg
_DSC2933_edited-1.jpg
_DSC2965_edited-1.jpg
_DSC2966_edited-1.jpg
_DSC2983.jpg
_DSC2986.jpg
_DSC2992.jpg
_DSC2993.jpg
_DSC3002_edited-1.jpg
_DSC3004_edited-1.jpg
_DSC3007_edited-1.jpg
_DSC3015_edited-1.jpg
_DSC3040_edited-1.jpg
_DSC3044_edited-1.jpg
_DSC3084_edited-1.jpg
_DSC3095_edited-1.jpg
_DSC3097_edited-1.jpg
_DSC3137_edited-1.jpg
_DSC3146_edited-1.jpg
_DSC3159_edited-1.jpg
_DSC3165_edited-1.jpg
_DSC3166_edited-1.jpg
_DSC3171_edited-1.jpg
_DSC3178_edited-1.jpg
_DSC3187_edited-1.jpg
_DSC3189_edited-1.jpg
_DSC3196_edited-1.jpg
_DSC3203_edited-1.jpg
 
Ik had t al op Facebook gezegd... Maar wauw. Mooie auto, mooie kleur, mooi resultaat en mooie foto's!
 
Prachtig geworden. Complimenten.
Ik heb het genoegen gehad de meester aan het werk te zien bij zijn werkzaamheden aan deze auto. Toen was de auto nog niet zo mooi als nu. Prachtig. Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er zeer zeer veel plezier aan beleefd.

Edit: De Meester die aan het werk was schreef ik hierboven. Er zijn er meerdere bij Carclean, maar in dit geval betrof het Johan. (Ere wie ere toe komt).
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Etterual en Iglo