• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandeling BMW M3 - Carbon Black Metallic

E

Etterual

Guest
Deze BMW M3 in de kleur Carbon Black Metallic is in maart 2016 al een keer behandeld bij ons. Na drie jaar was het tijd voor een opfrisbeurt om de wagen klaar te maken voor de zomer!

Na het wassen van de auto waren de waterafstotende effecten van de coating nog duidelijk te zien. Enkele delen van de wagen zijn opnieuw gespoten waardoor we hebben besloten om de volledige wagen opnieuw te voorzien van een coating.

Ter bescherming van het lakwerk is de GYEON quartz Q² Pure lakcoating aangebracht.

_DSC3801_edited-1.jpg
_DSC3818_edited-1.jpg
_DSC3837_edited-1.jpg
_DSC3840_edited-1.jpg
_DSC3844_edited-1.jpg
_DSC3851_edited-1.jpg
_DSC3858_edited-1.jpg
_DSC3861 copy.jpg
_DSC3880_edited-1.jpg
_DSC3884_edited-1.jpg
20190419_162223_edited-1.jpg
20190419_162559_edited-1.jpg
20190419_162704_edited-1.jpg
20190419_162817_edited-1.jpg
 
Oef! Wat een bizarre kleur inderdaad. :O

Ik ben wat kleurenblind, dus vertrouw nooit echt mijn eigen ogen, maar is dit lijkt mij zwart met een blauwe gloed of heeeul erg donker blauw?
 
Persoonlijk vind ik de E30 M een stuk mooier, de e46 heefdt te ronde lijnen voor mij.

Ma uiteraard zeer netjes staat ie erbij.
 
Stond in het begin ook ff te kijken toen ik mijn E61 kocht in de kleur Carbonschwarz, bij daglicht en veraf zwart, onder kunstlicht donkerblauw en met je neus vlak erop lijkt die aubergine paarse gloed te hebben.
 
Stond in het begin ook ff te kijken toen ik mijn E61 kocht in de kleur Carbonschwarz, bij daglicht en veraf zwart, onder kunstlicht donkerblauw en met je neus vlak erop lijkt die aubergine paarse gloed te hebben.