• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Ben jij nieuw hier?

MickRS

Detailing rookie
5 aug 2024
2
15
Ja dus, ik wel...

M'n leven lang al autogek. Vooral een rijder, maar wil dat mn auto er wel netjes uitziet. Afgelopen vrijdag m'n Renault Alpine opgehaald nadat hij een volledige make-over heeft gekregen, omdat een stel onverlaten de auto vorig jaar ondergekrast hebben. Toen ook maar meteen voor een ander kleurtje gekozen. En nu weer voor de deur.

Een hele verse lak dus en daarmee dan ook de reden om mij hier aan te melden. Ik gebruik al zo'n 20 jaar spul van meguiars, maar realiseer mij dat er in de tussentijd een hoop is veranderd op het gebied van detailing. En nu met de verse lak wil ik die vanaf dag één goed beschermen en onderhouden.

Genoeg gepraat, foto's...

20240805_153920.jpg

20240802_190547.jpg
20240805_151709.jpg
20240803_203334.jpg
20240802_194402.jpg
20240802_190618.jpg
 
Welkom en veel leesplezier, mooie Alpine zeg met frisse lak (goede keuze deze kleur) kan wel zien dat je een echte liefhebber ben.
 
  • Leuk
Reactions: MickRS
Niet al te bekende auto zo'n A310, en de A610 is bij nog veel minder mensen bekend. Wat mij opvalt op je foto's is dat de ruitenwissers in ruststand beiden naar buiten wijzen, ik geloof niet dat ik dat ooit eerder bij een auto heb gezien. Net even wat foto's van een A310 gegoogled en dan zie dat ze het blijkbaar allemaal hebben. Komen die wissers bij het wissen niet met elkaar in botsing in het midden van de ruit?
 
  • Leuk
Reactions: MickRS
Hi, Dank! Nee, dat hebben ze goed geregeld bij Alpine destijds. Wel 'raar Frans' natuurlijk en alleen dat is al een reden om een Alpine te kopen... ;)