• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Benodigdheden voor boot onderhanden te nemen?

Dank voor alle antwoorden en tips.
En tja de hardheid van gelcoat tov autolak? Ik geloof de forumleden hier toch het meest.
Gelcoat repareren is niet moeilijk, die goede kleur heel erg wel. Maar als een gelcoat helemaal weg is, moet dat wel worden gerepareerd omdat de gelcoat de waterbeschermde laag is. Polyester is zelf gering waterdoorlatend, zoals dat zo mooi heet. Ligt ook wel aan de gebruikte harsen. Heb wel wat krasjes, maar nergens door de gelcoat heen.

En proefplek is zeker aan te raden. Het matteren, schuren of wetsanden ( ik denk dat ik in mijn oorspronkelijke bericht niet altijd de juiste termen heb gebruikt) wil ik wel beperken, maar het dek is daar echt wel aan toe. De romp niet.

Ik ga in ieder geval nog eens goed na wat ik nodig zou kunnen hebben, wat ik zelf al heb en wat ik nog moet aanschaffen, eventueel.