• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bentley

Coen

Detailing rookie
27 sep 2009
71
0
Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen, ik ben Coen ben 21 jaar oud alweer en woon in Eemnes. Vlak bij Harrold zn werkplaats :) Ik heb de afgelopen dagen de Bentley Brooklands van een vriend te pakken genomen met mijn nieuwe DAP500:)^

Wat ik heb gedaan, en gebruikt


Wassen
- Eerst gewassen met de twee emmer methode, van Meg
- Banden/velgen met PB APC 1:10
- Banden zwart van Swissvax
- Autobahn wax van Swissvax

Lak
- Klei en spray van Swissvax
- Groene pad met finale, zaten enkel swirls in, her en der een stap zwaarder omdat er wat dieperen krassen inzaten
- PB Blackhole :! werkt super
- Swissvax Concorso 2x gedaan

Interieur
- Stofzuigen
- PB APC 1:10
- Technoshit leervet 3x gedaan
- Ramen APC 1:20
- Chroom opgepoetst met Swissvax Metal Polish
- Hout opgepoetst met Swissvax Wood Polish


Het was mijn eerst grote project ik heb er ongeveer 14 uur aan gewerkt. Verder heb ik nog een aantal vragen zoals
Is het de bedoeling om van links naar recht en onder naar boven te gaan met de Blackhole en wax ????? Of is alles een keer raken voldoende ??


Verder wil ik Carclean bedanken voor de uitleg van de DAP500 op mijn moeder dr blauwe peugeot 205:party: , en de snelle bezorgen van mijn bestelling en natuurlijk de extra's :)

Groeten Coen
 
Wow, die Finale gaat er goed tegenaan om zo een strak resultaat te geven.
Mooie detail, prachtig resultaat en auto!

Ik verdeel de glaze horizontaal en verticaal en blijf dan zolang doordappen op standje 4 tot hij "weggewerkt" is, daarbij hou ik mij niet echt aan een mooie volgorde qua richting...
 
Bedankt voor de leuke en snelle antwoorden,

@Danny, glaze dat is de wax??? Ik ben namelijk nog een leek:-"
 
Bedankt iedereen voor de leuke reacties:grinning:

Ja dat de hal van een vriend van me, is trouwens ook de enige brug waar ik met mijn eigen polo op kan, ---> schroefset