• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Berkant zijn collectie

Thanks dame en heren.

In de tussentijd al bijna een kilo tijgernootjes achter de kiezen :-"

Vandaag weer blij gebruik gemaakt van de vele producten :jippie

Zo nog even een kleine aanvulling :jippie

Aangezien een foto netzoveel kan zeggen als tekst kies ik voor het makkelijke :-/

P1120813.webp

Mooie aanvulling! Van mijn drie favoriete merken :love Hoeveel ben je inmiddels aangekomen met al die tijgernootjes?

:lol
Allereerst ik kom al 15 jaar geen gram aan en eet lekker wat mijn hartje begeert en laat ik nou een vette hap en snack iemand zijn :jippie

Ten tweede gebruik ik de nootjes voor het groffe polijstwerk moet je ook eens proberen rofl

Wat is het verschil tussen die flessen Bug squash? Gewoon kleurverandering? Zoals bij de SSR's een tijdje geleden?

Waarschijnlijk wel ze hadden geen groote fles dus heb ik 2 kleintjes gekregen en idd dat kleurverschil was mij ook al opgevallen :rules

Monello - Kompressor Light Cutting Pad - 6inch - Oranje
Poorboys World - EXP Pure Sealant - 946ml
Gliptone - Liquid Leather Gentle Cleaner - 250ml
Gliptone - Liquid Leather Conditioner - 250ml
:kado Supernatural Plush Microfibre Applicator Pad
Gisteren besteld en vandaag heel vroeg al binnen :jippie thanks CC:-)^

Volgende bestelling staat eigenlijk stiekem alweer klaar ben wat dingetjes vergeten te bestellen in alle haast omdat ik vandaag de oranje pad nodig had :rules
Mooi smoesje voor een volgende bestelling en boven de 50 eurie gratis verzending :-"

2 Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
1 Yellow All Purpose Microfiber Towel - 40x40cm
1 Red Mist - Tropical protection detailer - 250ml
1 Engine Cleaner - 1 Liter
1 Interieur borstel - Paardenhaar
1 Black WOW Exterior Trim Restorer - 119ml
1 Sour Power gloss-enhancing shampoo - 250ml
1 Micro Cleaning Tool Kit
1 Rain-X - 200ml
1 Reinigingsvloeistof concentraat voor NTSR 20 - 1L
:kado 1 Raffini Spruzzo - Inspection Spray - 500ml

Thanks carclean :-)^

P1140473.webp

P1140475.webp

Vrouwlief had vandaag lekker met mijn Mothers glass cleaner de ramen van het huis gedaan, ik ben mijn fles nu kwijt, ze zegt dit is een blijvertje, gelukkig had ze de doos niet opgengedaan en de Rain-X gezien:lol

mooie aanwinsten!!
hoe bevalt de mothers glass clean?
de micro cleaning tool kit is ook echt fantastisch:cool
evenals de engine cleaner :cool

De mothers glass clean bevalt mij heel goed even op een mf doek sprayen en de ramen mooi schoonmaken, telkens streeploze resultaten en dat beviel vrouwlief ook goed.
Ook best lange goede beading, op de snelweg hoef ik geen ruitenwissers te gebruiken:party