Hierbij de foto's van gisteren voor het behandelen van de auto.
Paar swirls die ik erg diep vond bij deze wagen in vergelijking tot de swirls die ik tot nu toe heb gezien.
In eerste instantie kwam ik verder niet veel tegen dus ook niet meer foto's genomen.
Tijdens het polijsten kwamen er steeds meer mankementen aan de lak boven water, veel steenslag wat er eerst niet was en krassen die we niet zagen.
Auto komt net bij een garage vandaan, hebben ze dan zulke fillers ]-0 die zelfs na flink kleien niet zichtbaar worden :weetniet
Tja uiteindelijk na veel lagen kompressor geel en inizio afbouwend naar de red moose.
Hierna de exp lekker een uurtje laten inwerken en toen een laatste laagje collinite 845 (een proefflesje dat ik van Dimi kreeg) nogmaals thanks Dimi

^
De 845 gaat zeker in mijn collectie komen, lekker makkelijk aanbrengen en makkelijk afnemen, de behandelde auto staat hier in de straat dus kan het mooi in de gaten houden :ja
Hier dan nog even 2 foto's die ik net snel even heb genomen van de na situatie.
Je ziet de rose corsa nogsteeds mooi rood zijn op de foto, moet de eigenaar van die rose combo nog eens aanspreken om ook maar mooi rood te maken :ja