• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Berkant zijn show off auto's

Mijn extractor is binnen en deze heb ik tussen de buien door even getest op de Renault:rules

Wat fotos voor helaas zijn de vlekken en plekken op de foto's schoner als in real life waardoor ik niet goed kan tonen wat de extractor heeft gedaan.
P1140563.webp

P1140565.webp

P1140566.webp

P1140568.webp

P1140569.webp

Bestuurdersstoel is behandeld.
P1140574.webp

Achterbank is ook klaar.
P1140577.webp

Voorin zijn we ook klaar.
P1140580.webp

Tja wat houden we dan nog over als we klaar zijn.
P1140581.webp

Proost:-&
P1140584.webp

het "blauwe" deel mag ook nog uit de extractor als je m echt als extractor gebruikt volgens mij :cool
dit is namelijk de waterfilter, die je alleen hoeft te gebruiken wanneer je m als stofzuiger gebruikt. :ja

Verder: je ziet wat je eruit haalt, dus schoner wordt t altijd hè :lol

ivo's zei:
het "blauwe" deel mag ook nog uit de extractor als je m echt als extractor gebruikt volgens mij :cool
dit is namelijk de waterfilter, die je alleen hoeft te gebruiken wanneer je m als stofzuiger gebruikt. :ja

Verder: je ziet wat je eruit haalt, dus schoner wordt t altijd hè :lol
Ah zal dat dan de reden zijn dat hij op een gegeven moment begon over te lopen op het moment van aanzetten :-"
Toch maar beter de beschrijving lezen dus, ben niet zo een lezer :lol

Tja Paulus vrouw met 2 kinderen in de auto plus dat de vorige eigenaar al 200dkm ermee heeft gereden vond ik het nog wel meevallen wat eruit kwam aan smerigheid.
Werd bijna gehypnotiseerd door de bekleding kon me net op tijd uit de auto gooien:lol

Ik wil ook zo'n ding!
Ga wel voor George, zo'n groene met een gezichtje denk ik. Veel te blij :D
Maar het verschil is op de foto's al goed te zien. Als het in het echt nog beter is, zul je wel in je nopjes zijn met de extractor :-)

Ben ik zeer zeker en de veelzijdigheid dat die ook bied om in huis te gebruiken met de kids maakt het leven een stuk aangenamer:jippie

Zo dames en heren ik ga maar ff hier verder wilde geen nieuw topic aanmaken om aan te geven dat ik terug van weggeweest ben, lange tijd met een burnout gelopen en begin me zo langzamerhand weer lekker in me vel te voelen, komt dat misschien omdat het weer beter word en het detail virus begint te krioelen :weetniet

Maargoed I am back en zal hier verder gaan binnenkort :ja

grandscenicman;324226 zei:
Laat de pics maar komen ....zijn we nog altijd gek op! ;)

Welke auto rij je nu (nog) rond ?
Nogsteeds de zwarte Volvo S60 die nu wel weer erg aan verwennen toe is.

R o b;324297 zei:
Komt goed Berkant!

Laat die pics maar komen!

Komt goed Rob :-)^

Denders;324301 zei:
Goed te horen dat het dus weer een stuk beter gaat, weer van geleerd ;)

Lekker relaxed detailen :-)^
Bedankt en ja, zeker wel geleerd ;-)

IbizaSigno;324304 zei: