• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadigd rubber

Willem Diepeveen

Detailing rookie
28 okt 2018
5
15
Goedemiddag
Ik ben Willem en bij gevoegde foto is mijn auto maar ben op het moment een nieuwe aan het bouwen en heb spatborden gekocht met een rubberrand en daar zitten wat beschadigingen aan hoe kan ik die het beste weer repareren
20180805_141053.jpg
 
Repareren gaat niet meer lukken denk ik.
Je kan het wel minder opvallend maken. Door bijvoorbeeld met een melamine sponsje iets te schuren / reinigen. En vervolgens ontvetten met Gyeon Prep. En daarna beschermen met Gyeon Trim.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
Precies wat Roy al schrijft: materiaal dat weg is, kun je niet terug toveren, tenzij je Hans K. heet. (K. kan Klok of Kazan zijn :p) . Met een melamine sponsje kun je het verschil tussen het geschaafde oppervlak en de rest sterk verminderen, en door een middel als Gyeon Trim (of vergelijkbaar product) krijg je weer veel van de glans terug.