• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschermlaagje voor je velgen

Flymo

Detailing rookie
18 aug 2011
10
0
Een poos geleden zag ik bij een DHZ zaak een goedje van Michelin om je velgen te beschermen van remstofaanslag en vuil.
Het zou het reinigen zeer vergemakkelijken.
Echter zag ik dat ze dit niet meer hebben.

Mijn vraag is; hoe dit goedje precies heet en of dit idd werkt en waar het te koop is ?
Of zijn er andere goede alternatieven :idee

https://www.Carclean.com/producten/Exterieur/Velgen_en_banden/Velgenwax_en_sealers

:-"

Genoeg alternatieven dus ;)

Dit zijn de alternatieven, wij verkopen geen michelin.

Vond wel nog een review van iemand op een BMW forum :

Bottom line: The WheelWax cuts a 1 hour wheel cleaning job down to 15 minutes or less. Really very impressed with how well this stuff works. Just remember though, it's WORK! to get this stuff on and off when you are first applying it. After that, it's smooth sailing!

This stuff works 10 times better than the Michelin Brake Dust Repellent I used.

Ik gebruik zelf Poorboys EXP. Zit nu 5 maanden en de werking begint iets te minderen. Velgen worden nu iets sneller vies maar ik krijg ze nog moeiteloos schoon met een emmertje water en autoshampoo.

Ik ga het pas weer aanbrengen bij de aanstaande zomer/winter wissel dus naar mijn mening houd het het een compleet seizoen...