• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste Poetsmiddel voor audi!

KIK

Detailing addict
1 apr 2009
140
62
35
Ik ben al een tijdje een fanatieke poetsen heb ook een dap met toebehoren en alles er op en er aan!

ik werk nu met de ssr serie van poorboys, Maar ik heb het idee dat dit niet echt super werkt op de kei harde lak van audi!
is er iets wat beter geschikt is voor deze lak ?

het gaat om een zilver kleurige auto!

ik hoor graag advies

ik wil graag

* iets wat krassen swirls verwijdert
* iets wat polijst
* iets wat voeding en meer glans geeft
* eventuweel een wax
* en een goede schampoo

Ik ken monello niet, maar de SSR2.5 (op oranje) + Menzerna (Op lightgreen /zwart) + black hole (voor jouw kleur waarschijnlijk White diamond) is vooralsnog voor mij ook een winnende combinatie... :)

als ik door mijn huidige spul heen ben moet ik toch eens dat Monello proberen zie ik wel...:)

ssr is ook een goede lijn maar op mijn audi lak vind ik het niet geweldig. ik combi met menzerna zal het stuk beter zijn geloof ik direct.

maar wat is nog een goed shampoo ik heb die monello kit nu in de winkelwagen maar welke schampoo nog meer ?

101038 Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 500ml € 23,49 € 23,49 Alle te bestellen artikelen zijn op voorraad!
101543 Dodo Juice - Supernatural Drying Towel - 122x66cm € 29,99 € 29,99 Alle te bestellen artikelen zijn op voorraad!
101423 Dodo Juice - Supernatural wash mitt 'Wookie's Fist' € 24,99 € 24,99 Alle te bestellen artikelen zijn op voorraad!
101578 Monello - Raffini Polish Kit

dit heb ik er nu instaan?

is dit een mooie lijst ? of wat zou je anders doen ?

In de SSR reeks werkt bij mij ook echt maar 1 combinatie...en dat is de SSR2.5 op oranje...Ik heb bijna alle andere combo's geprobeerd, maar dat werkte niet..bij sommige werd het zelfs erger (Hurray for the testspot!...:) )...En de Menzerna is zeker een must na de SSR...:)

Ik neem aan de je al genoeg micro doeken hebt?

heb ruim 20 micro doeken:)

dus daar kom ik wel mee weg hoor!

heb een order geplaatst!

1 101038 Op voorraad en gereserveerd Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 500ml € 23,49 € 23,49
1 101578 Op voorraad en gereserveerd Monello - Raffini Polish Kit € 52,50 € 52,50
1 101543 Op voorraad en gereserveerd Dodo Juice - Supernatural Drying Towel - 122x66cm € 29,99 € 29,99
1 101423 Op voorraad en gereserveerd Dodo Juice - Supernatural wash mitt 'Wookie's Fist' € 24,99 € 24,99
1 100979 Op voorraad en gereserveerd Cobra - Quick Clenz Foam- & Woolpad Cleaner - 3 pack € 5,99 € 5,99
1 101017 Op voorraad en gereserveerd Poorboys World - Natural Look Dressing - 946ml € 17,99 € 17,99
iDEAL + verzekerde verzending € 1,50
BTW € 24,98
Totaalbedrag: € 156,45

kijken of je er nog altijd van die leuke extra dingen bij krijgt :)
vroeger deden ze er nog wel eens wat leuks bij.
ben benieuwt.

hoop dat ik het voor maandag in huis heb kan ik maandag mooi aan de slag.
bedankt voor de hulp!

@KIK: Voor dat bedrag krijk je er vast en zeker iets leuks bij.

Je krijgt er volgens mij altijd wel iets bij, wat hangt volgens mij wel een beetje af van het bedrag van de bestelling (logisch ook). Ik heb bijvoorbeel al een paar keer een leuke doek erbij gekregen of een hand padje (padje dan meetstal bij een kleinere bestelling).