• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste polijstmiddel voor de velgranden

Het is slecht te zien op de foto's of de rand een beschermlaag heeft of niet.
Indien de rand een beschermlaag heeft, dan zou ik die verwijderen met P400 of P600.
Wanneer er geen beschermlaag op zit, dan zou ik zelf beginnen met P1000.
Je moet het eigenlijk net zo bekijken als een testspot op lak, mild beginnen en opschalen indien nodig.

Dat van dat filmpje is wel handig, je zou eigenlijk een oud balanceer apparaat ofzo moeten hebben.

Er zit geen beschermlaag meer op de velgranden. Dat scheelt mij weer een aantal stappen met het schuren :) Probeer ik te beginnen met de 1000 Korrel.
Bedankt voor je antwoord.

Groet,
Frank

Gewoon kijken wat het daar op doet.
De foto's zijn niet optimaal en het is slecht te zien, hoe het met krassen e.d. zit.
Maar goed zoals al gezegd; beter te fijn beginnen en eventueel opschalen indien nodig.
En niet lokaal (op één plek) blijven schuren want dan kan je een deukachtig effect krijgen en is er kans op onbalans (wat weer meer balanceer lood kost).